اخبار داغ

نماینده مجلس شورای اسلامی:

برچسب حمایت از تروریست به ایران نمی چسبد

برچسب حمایت از تروریست به ایران نمی چسبد
نماینده مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کشور های حاشیه خلیج فارس در جریان استکبار ستیزی و دفاع از مقاومت غزه در خواب غفلت به سر می برند، گفت: ایران اسلامی همواره استکبار ستیزی را الگویی ارزشی برای سعادت و تعالی مد نظر قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت وگو با خبرنگار «دیار باران»، با تبریک پیروزی مقاومت در غزه، اظهار کرد: آیات قرآن و روایات معصومین (ع) به کرّات حمایت از مستضعف و مظلوم را به عنوان یکی از واجبات دین اسلام بیان کرده است و خداوند نیز به مؤمنان در این رابطه وعده بهشت داده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, «دیار باران»، ,

نسل کشی در غزه بزرگترین سند جنایت استکبار جهانی است

,

وی با تأکید بر اینکه نسل کشی اسرائیل در غزه به عنوان بزرگترین جنایت جنگی، سندی محکم بر پیشانی سیاست های آمریکا و اسرائیل به عنوان ناقضین حقوق بشر است، تصریح کرد: اسرائیل با کشتار مردم غزه و افزایش حملات به سایر بلاد مسلمین مانند لبنان و سایر کشورها نا خواسته ریشه مقاومت را مستحکم تر خواهد کرد.

,

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماهیت و شخصیت استکبار ستیزی نظام جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: ایران اسلامی در تاریخ شکل گیری انقلاب در جریان استکبارستیزی هزینه های زیادی را مانند رخداد ارزشی دفاع مقدس متحمل شده است.

,

نماینده مجلس شورای اسلامی تاریخ را روایت کننده ای راستگو در معرفی ایران به عنوان کشوری حامی مظلوم و دشمن ظالم و تروریست بین الملل با وجود فضای ملتهب ایجاد شده توسط استکبار جهانی در معرفی ایران به عنوان کشوری حامی تروریست دانست و اظهار کرد: ایران اسلامی همواره استکبار ستیزی را الگویی ارزشی برای سعادت و تعالی مد نظر قرار داده است.

,

انتهای پیام/پ

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه