اخبار داغ

شهردار چناران:

اجرای پروژه‌های عمرانی اولویت اول در چناران است

اجرای پروژه‌های عمرانی اولویت اول در چناران است
شهردار چناران با اشاره به افزایش دو برابری بودجه شهرداری نسبت به سال قبل گفت: سال 97، سال اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های عمرانی شهرداری خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، هادی بارویی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سال 97، سال اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های عمرانی برای این شهرداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

شهردار چناران ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری طبق برنامه‌ریزی‌هایی که دارد، اولویت اصلی فعالیت‌هایش را در حول اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های عمرانی بنا نهاده است.

,


وی گفت: بر اساس وضعیت نامطلوب آسفالت خیابان‌ها که دچار فرسودگی شده‌اند، اولویت خود را در حوزه آسفالت به سه بخش روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی، زیرسازی و آسفالت معابر خاکی و همچنین مرمت و بهسازی آسفالت معابر قرار داده‌ایم.

,
,


شهردار چناران افزود: امیدواریم بتوانیم در سال جدید با رایزنی‌ها و پیگیری‌های زیادی که در سال 96 با مسئولین استانی داشتیم در خصوص جذب اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای توسعه هرچه بیشتر چناران و شکوفا شدن این شهر گام‌های اساسی برداریم و شهروندان ما نیز از این خدمات بهره‌مند شوند.

,
,


این مقام مسئول با اشاره به رویکرد جدید شهرداری در توسعه مسائل عمرانی در جهت ایجاد شهری بانشاط و آباد، عنوان کرد: توجه به قابلیت‌های بالای فرهنگی، بومی، جغرافیایی و طبیعی چناران تحول در زمینه‌های شهرنشینی، حل مسائل ترافیکی و اجرای چندین پروژه بزرگ عمرانی با مشارکت بخش خصوصی در این شهر از مهم‌ترین تصمیمات ما در سال جاری است.

,
,


وی به افزایش دو برابری بودجه شهرداری نسبت به سال قبل با تصویب شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: بودجه سال 97 افزایش چشمگیری داشته است، خصوصاً رقم اختصاصی به مسائل عمرانی چشمگیرتر از سایر حوزه‌ها است، لذا تلاش ما نیز بر جذب این رقم‌ها برای انجام فعالیت‌های عمرانی افزایش خواهد یافت.

,
,


شهردار چناران اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم سهم خود را در ایجاد و تحول اساسی در حوزه عمران و آبادانی شهرمان با امکانات و زمینه‌هایی که ایجاد می‌کنیم این شهر را به یکی از شهرهای موفق استان تبدیل کنیم.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه