اخبار داغ

شهردار طرقبه مطرح کرد:

طلای کثیف طرقبه شاندیز و گلبهار در اختیار چین

طلای کثیف طرقبه شاندیز و گلبهار در اختیار چین
شهردار طرقبه گفت: نشست هایی با سرمایه گذار چینی داشته ایم و اگر بتوانیم با استفاده از اعتبارات دولتی سال 97 می توانیم به عنوان پایلوت در شهرهای طرقبه شاندیز و گلبهار عملیات زباله سوزی را انجام دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا خادم پیر شهردار طرقبه در گفتگو با صبح توس؛ اظهار کرد: رستوران ها و تالارها در طرقبه شاندیز در ساعات پایانی شب کارشان به اتمام می رسد و تا صبح ارائه زباله ها به طول می انجامد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی با اعلام اینکه برنامه ریزی برای جمع آوری زباله از ساعت 4 صبح آغاز می شود افزود: وجود بیشترین و بزرگ ترین باغ تالارها در طرقبه شاندیز موجب ایجاد حجم بسیار زیاد زباله شده است.

,

 

,

شهردار طرقبه گفت: منطقه طرقبه شاندیز دارای حریم گردشگری است و برای دفع زباله با قوانین خاصی روبرو هستیم.

,

 

,

وی افزود: به هیچ عنوان دفع زباله در حریم شهری قابلیت انجام ندارد.

,

 

,

, ,

خادم پیر خاطرنشان کرد: شهرداری طرقبه جهت تحویل و دفع زباله تمام زباله هایی که از این رستوران ها و روستاهای اطراف جمع آوری می شود بیش از 1 میلیارد تومان به شهرداری مشهد پرداخت می کند.

,

 

,

وی افزود: متاسفانه بازیافت زباله برای شهرهای بزرگ کشور مصوب شده است اما پیگیر هستیم تا این اقدام در شهرستان با تجهیزاتی خاص صورت گیرد.

,

 

,

شهردار طرقبه تصریح کرد: در این راستا نشست هایی با سرمایه گذار چینی داشته ایم و اگر بتوانیم با استفاده از اعتبارات دولتی سال 97 می توانیم به عنوان پایلوت در شهرهای طرقبه شاندیز و گلبهار عملیات زباله سوزی را انجام دهیم.

,

 

,

وی افزود:  این اقدام بیش از 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

,

 

,

خادم پیر گفت: این دستگاه با زباله بیش از 300 تن تولید برق می کند و بسیار کمک خوبی به دفع و استفاده بهینه از جمع آوری زباله خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه