اخبار داغ

امام جمعه خلیل آباد:

تمام روستاهای شهرستان خلیل آباد از وجود روحانی برخوردار هستند

تمام روستاهای شهرستان خلیل آباد از وجود روحانی برخوردار هستند
امام جمعه خلیل آباد گفت: تمام روستاهای شهرستان خلیل آباد از وجود روحانی برخوردار هستند و کمتر شهرستان وجود دارد که از این شرایط برخوردار باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ /به نقل از یار خراسانی، حجت الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در دیدار ائمه جماعت شهرستان با فرماندار خلیل آباد اظهار داشت: روحانیون شهرستان همه ساله بر مبنای اتحاد، انسجام، برادری و همراهی در سطح شهرستان این دیدار برگزار می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه در جامعه و خانواده های امروزی نصیحت خیلی کمرنگ شده است، خاطرنشان کرد: روحانیت امروزه در مسائل فرهنگی، دینی و اعتقادی جامعه تلاش می کنند.

,

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر اینکه هر محلی در خلیل آباد که واجد شرایط حضور روحانی باشد در آنجا حضور مستقر می شود، تصریح کرد: تمام روستاهای شهرستان خلیل آباد از وجود روحانی برخوردار هستند و کمتر شهرستان وجود دارد که از این شرایط برخوردار باشد.

,

وی با اشاره به اینکه اتحاد و همدلی بین روحانیون در شهرستان قابل توجه است، اذعان کرد: یکی از دلایل موفقیت روحانیون در سطح شهرستان، حضور آنها در بین مردم و مسئولان است.

,

ناهیدی با بیان اینکه غالب برنامه های سطح شهرستان با محوریت روحانیون برگزار می شود، عنوان کرد: اکثر روحانیون مستقر در شهرستان خلیل آباد جوان، فعال و با تجربه هستند.

,

وی با تاکید بر اینکه بخشی از ویژگی های خوب شهرستان خلیل آباد نظیر وجود مردمی ولایتمدار، متدین و انقلابی مرهون حضور پررنگ روحانیت در این شهرستان است، تشریح کرد: گرایش های شخصی روحانیون باعث ایجاد تفرقه و اختلاف در بین آنها نمی شود.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه توجه بخشداران به روحانیت مناطق باید یک توجه قابل قبولی باشد، بیان کرد: تنگ نظری ها نباید مانع اتحاد بین روحانیون و مسئولان شود و روحانیون و مسئولان باید این مهم را مدنظر داشته باشند.

,

 

,

روحانیون پرچم دار وحدت، وفاق و همدلی در سطح جامعه هستند

, روحانیون پرچم دار وحدت، وفاق و همدلی در سطح جامعه هستند,

 

,

مجتبی شاکری در این مراسم با بیان اینکه هر مسئولی باید خدمتگذاری به مردم را یک افتخار بداند، اظهار داشت: امروز بیشتر از هر زمانی انقلاب اسلامی به پختگی خود رسیده است و بیشتر از هر زمانی به وحدت نیازمند است.

,

وی با تاکید بر اینکه روحانیون پرچم دار وحدت وفاق و همدلی در سطح جامعه هستند، خاطرنشان کرد: اگر قرار به پاسداری از میراث امام و شهدا باشد این پاسداری در سایه وفاق و همدلی و خدمت رسانی به مردم حاصل می شود.

,

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه حضور روحانیت در روستاها بسیار حائز اهمیت و تاثیر گذار در حوزه های مختلف است، تصریح کرد: نقش روحانیون در کاهش آسیب های اجتماعی سطح شهرستان چشمگیر و تاثیر گذار است.

,

وی در پایان با بیان اینکه روحانیون باید در آگاه سازی جوانان نسبت به آسیب های اجتماعی سطح جامعه تلاش کنند، اذعان کرد: فعالیت های فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان نباید به هر دلیلی بر زمین بماند و روحانیون می توانند نسبت به جلب مشارکت های فکری، معنوی و مادی مردم تلاش کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه