اخبار داغ

برگزاری یادواره ۶ سردار شهید چناران

برگزاری یادواره ۶ سردار شهید چناران
یادواره ۶ سردار و ۴۰۰ شهید چنارانی در شب شهادت امام جعفر(ع) برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، جلسه هماهنگی برگزاری یادواره 6 سردار شهید و شهدای شهرستان چناران با حضور فرمانده سپاه ناحیه چناران، رئیس بنیاد شهید، شهردار و اعضای شورای شهر چناران در محل دفتر شورای شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

در این جلسه مقرر شد اولین مراسم بزرگداشت شهدای چناران با محوریت 6 سردار شهید در سالن 9 دی سپاه چناران در 16 تیرماه مقارن با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) و با حضور یکی از شخصیت‌های مطرح کشوری برگزار شود و که لازم است کلیه تمهیدات لازم در این زمینه به نحو مطلوب اتخاذ شود.

,

حسین سپهری، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: یادواره سرداران و شهدای شهرستان با تأکید و تصویب شورای شهر چناران، هرساله در ایام تابستان به‌عنوان یک مراسم رسمی برگزار خواهد شد.

,


رئیس شورای شهر چناران بیان کرد: این یادواره که با حضور شخصیت‌های کشوری، استانی و شهرستانی با محوریت شورا و شهرداری برگزار خواهد شد و دبیرخانه این مراسم نیز در شهرداری با نظارت کمیسیون فرهنگی شورا کار خود را از هم‌اکنون آغاز کرده است و امیدواریم بتوانیم با تلاش‌ها و اقدامات در دست انجام، به‌تمامی اهداف خود در این زمینه دست‌یابیم و شاهد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان و به‌ویژه شهرمان چناران باشیم، چراکه این مسئله برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نباید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ شود.

,
,


سرهنگ مجید آذرکیش، فرمانده سپاه ناحیه چناران هم در این جلسه با اشاره به اهمیت نخستین یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید شهرستان، خاطرنشان کرد: سعی داریم که با برپایی برنامه‌های مختلف ازجمله غرفه‌های فرهنگی، محصولات فرهنگی و نمایشگاه عکس در حاشیه این کنگره باشکوه، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخته، یاد و خاطره شهدا و پیام شهدا را در سطح جامعه زنده نگه‌داریم.

,
,


آذرکیش خواستار راه‌اندازی کمیته‌های چهارگانه برای برپایی این مراسم شد و گفت: سایر برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی نیز باید به همت اعضای این ستاد به شکل مطلوب و با نظم خاصی و با بهره‌گیری از مشارکت و توان فرماندهان پایگاه‌های بسیج محلات و مساجد برای هرچه بهتر و باکیفیت برگزار شدن یادواره و فراهم کردن امکانات موردنیاز انجام شود.

,
,


در این جلسه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیز آمادگی خود را برای برگزاری مطلوب و دعوت از خانواده معظم شهدا در روز یادواره به محل برگزاری مراسم و هماهنگی برای اعزام و بازگشت آنان اعلام کرد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه