اخبار داغ

تسهیل ورود مسافران به داخل شهرچناران؛

پل روگذر میقات الرضا(ع) جمع‌آوری می‌شود

پل روگذر میقات الرضا(ع) جمع‌آوری می‌شود
لایحه شهرداری چناران در خصوص جمع‌آوری پل روگذر این شهر به تصویب اعضای شورای شهر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، حمزه نظافت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین جلسه علنی شورای اسلامی شهر چناران با حضور کلیه اعضا و شهردار چناران در محل دفتر شورای شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,


رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر چناران افزود: در این جلسه از مدیریت شهردار و مجموعه مالی شهرداری در خصوص پرداخت کلیه معوقات نیروهای شرکتی و کارکنان شهرداری در ایام پایانی سال 96 تقدیر شد.

,
,


 نظافت ضمن اشاره به موضوع تعیین تکلیف پل ورودی چناران که جز مطالبات به‌حق شهروندان چنارانی است، بیان کرد: با توجه به اینکه این پل در حال حاضر به‌عنوان مانعی جهت ورود مسافر به شهر است و از طرفی بازگشایی کمربندی‌های ورودی و خروجی شهر چناران، باعث کاهش شدید ورود مسافر و گردشگر به داخل شهر شده است و به‌رغم وعده‌های فراوانی که در خصوص جمع‌آوری پل از سوی مسئولین ارشد، در گذشته به مردم و مسئولین شهرستان داده شده بود، عملاً شاهد هستیم تاکنون هیچ‌گونه اقدام عملی دراین‌باره انجام نشده است.

,
,


وی اضافه کرد: به همین منظور با تهیه و ارسال لایحه‌ای توسط شهرداری و طرح در جلسه هفتگی شورا در سال جدید و پس از بحث و تبادل‌نظر بارأی کلیه اعضای شورا، جمع‌آوری این پل به تصویب رسید و این مصوبه جهت تأیید به فرمانداری و استانداری ارسال شد.

,
,


رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر چناران اظهار داشت: در این جلسه بارویی، شهردار چناران گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته شهرداری و اقدامات نوروزی صورت گرفته درزمینهٔ آسفالت معابر و خیابان‌های سطح شهر ارائه کرد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه