اخبار داغ

رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا:

قدرت جمهوری اسلامی ایران فرامنطقه ای و جهانی شده است

قدرت جمهوری اسلامی ایران فرامنطقه ای و جهانی شده است
رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران فرامنطقه ای و جهانی شده و همه این اقتدار را مرهون شهیدانی همچون صیاد شیرازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تابان تربت، حجت‌الاسلام محمد مقدسیان صبح امروز در ویژه‌برنامه گرامیداشت شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی انسانی وارسته و ولایتمدار بود که در دل ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرماندهی خود توانست در بسیاری از عملیات سخت و نفس‌گیر بخصوص در منطقه کردستان نقش تأثیرگذاری داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت, .,

وی تصریح کرد: تجربه دوران دفاع مقدس از جمهوری اسلامی ایران یک کشور قدرتمند در عرصه نظامی ساخت و توانست در این مدت و پس‌ازآن توان بازدارندگی دفاعی خود را در برابر دشمنان اسلام نیز افزایش دهد.

, .,

مقدسیان خاطرنشان کرد: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران فرا منطقه‌ای و جهانی شده و همه این اقتدار را مرهون شهیدانی همچون صیاد شیرازی و اخلاص و معنویت رزمندگان و شیرمردانی است که در دروان دفاع مقدس و پس‌ازآن از همه هستی خود گذشتند تا این اقتدار رقم بخورد

,

رئیس عقیدتی سیاسی  قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق گفت: بسیاری از فعالیت‌های انقلاب اسلامی در این مدت چهل سال باعث شده تا آمار گرایش مردم اروپا، آفریقا و حتی آمریکا به جهان اسلام نیز افزایش یابد.

, .,

فرمانده تیپ 177 شهید محمدجعفر نصر اصفهانی در ادامه این مراسم اظهار کرد: ولایت مداری و دشمن‌ستیزی شهید صیاد شیرازی دشمنان اسلام و انقلاب را عاصی کرده بود و همین ویژگی ارزنده  شهید کافی بود تا دشمنان و منافقین کوردل نقشه ترور این شهید والامقام را نیز اجرائی کنند.

, .,

امیر سرتیپ دوم ستاد حمیدرضا جعفری افزود: کینه منافقین از شکست در عملیات مرصاد بر این عناد و دشمنی افزود، به‌طوری‌که وقتی  متوجه شدند نمی‌توانند در میدان واقعی با این شهید مقابله کنند دست به عملیات منافقانه زدند و این عنصر انقلابی را به شهادت رساندند.

, .,

انتهای پیام/

, /]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه