اخبار داغ

اردلان شجاع کاوه در گفتگو با دانا:

خانه اول من تئاتر است/ آرامش تئاتر را دوست دارم

خانه اول من تئاتر است/ آرامش تئاتر را دوست دارم
اردلان شجاع کاوه بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در سال های اخیر من به دوران قبل از ورود به سینما، به تئاتر برگشتم. یعنی حدود سال های اولیه فعالیتم که تئاتر کار می کردم.
[

اردلان شجاع کاوه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مورد علت کم کاری اش در حوزه تصویر گفت: در سال های اخیر من به دوران قبل از ورود به سینما، به تئاتر برگشتم. یعنی حدود سال های اولیه فعالیتم که تئاتر کار می کردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: آرامش تئاتر را دوست دارم. در این مدت کارگردانی تئاتر کردم. در ضمن هم تله فیلم و هم گهگاه سریال کار کردم. یکی از کارهایم الان در تلویزیون در حال پخش است و در یک تئاتر به نام "تله موش"  هم مشغول به تمرین هستم. کارگردان جوان این کار تقبل کردند که خاطره 21 سال قبل که اولین تله تئاترهای شبکه2 را با مرحوم جمیله شیخی، مرحوم احمد آقالو، هرمز هدایت، کاظم هژیر آزاد و رویا نونهالی کار کردیم را برایمان زنده کردند البته با نگاهی دیگر در حال تمرین نمایش "تله موش" هستیم. این نوشته اقتباسی از آگاتا کریستی است و قرار است در یکی از سالن های خصوصی بر روی صحنه رود.

,

شجاع کاوه خاطرنشان کرد: خانه اول من تئاتر است. من وقتی که از تئاتر به سینما آمدم 10 سال تنها در سینما فعالیت می کردم و تنها سریالی که کار کردم حدود 31 سال قبل به نام "هشت بهشت" به کارگردانی مرحوم اکبر خواجویی بود که در کنار مرحوم هادی اسلامی، حسین پناهی و دیگر دوستان ایفای نقش کردیم.

,

وی در پایان گفت: من همیشه به همین شکل کار کرده ام، گزیده و کم کار کردن را ترجیح داده ام.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه