اخبار داغ

کسب مقام برتر خلیل آباد در حوزه خدمات سفر استان خراسان رضوی نوروز 97

کسب مقام برتر خلیل آباد در حوزه خدمات سفر استان خراسان رضوی نوروز 97
شهرستان خلیل آباد از سوی ستاد دائمی خدمات سفر استان خراسان رضوی به عنوان یکی از چند شهرستان برتر استان در حوزه خدمات سفر در نوروز 1397 معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، بر اساس ارزیابی های بعمل آمده توسط ستاد دائمی خدمات سفر استان خراسان رضوی در ایام نوروز 97، شهرستان خلیل آباد از سوی ستاد دائمی خدمات سفر استان خراسان رضوی به عنوان یکی از چند شهرستان برتر استان در حوزه خدمات سفر در نوروز 1397 معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

مراسم تجلیل از دست اندرکاران ستاد خدمات سفر چهارشنبه ۲۲ فروردین در موزه خراسان بزرگ با حضور استاندار خراسان رضوی و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور برگزار شد و در این مراسم از فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان خلیل آباد تجلیل به عمل آمد.

,

مجتبی شاکری عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: شهرستان خلیل آباد به واسطه وجود جاده ولایت همه ساله پذیرای مسافران و زائران علی بن موسی الرضا (ع) را در ایام نوروز دارد.

,

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در نوروز 97 برای استقبال از مسافران و زائران در شهرستان خلیل آباد انجام گرفت، خاطرنشان کرد: کمیته های ده گانه ستاد خدمات سفر در ماه های منتهی به نوروز در شهرستان تشکیل و کار خود را آغاز کردند.

,

فرماندار خلیل آباد همچنین در ادامه تصریح کرد: ساماندهی ورودی های شهرهای خلیل آباد و کندر، برپایی بازارچه های نوروزی، جشن های ملی نوروزگاه، اسکان مسافران نوروزی، اجرای برنامه سلامت نوروزی و... نیز از جمله اقدامات انجام گرفته در نوروز 97 از سوی ستاد خدمات سفر شهرستان خلیل آباد است.

,

وی همچنین از افزایش 112 درصدی بازدید گردشگران نوروزی از جاذبه های شهرستان خلیل‌آباد خبر داد و اذعان کرد: در ایام نوروز شاهد اقامت بالغ بر یک هزار و ۴۳۶ نفر و بازدید بالغ بر ۷۷ هزار و ۹۱۴ گردشگر از مراکز تفریحی و تاریخی و گردشگری شهرستان خلیل آباد بودیم.

,

وی در پایان عنوان کرد: از زحمات ارزنده دبیر ستاد و مسئولان کمیته های ده گانه خدمات سفر و همه عزیزان و عوامل دست اندرکار ادارات و نهادهای شهرستان که با ارائه خدمات شایسته به مسافران، زائران و گردشگران صادقانه تلاش و موجبات کسب این افتخار را برای شهرستان فراهم کردند تقدیر و تشکر می کنم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه