اخبار داغ

امام جمعه خارگ:

طرح همیار کالای ایرانی در مدارس اجرا شود/ استفاده از نظر مردم برای افزایش کیفیت کالای ایرانی

طرح همیار کالای ایرانی در مدارس اجرا شود/ استفاده از نظر مردم برای افزایش کیفیت کالای ایرانی
امام جمعه خارگ گفت: پیشنهاد می کنم در بحث حمایت از کالای ایرانی اموزش و پرورش طرح همیار کالای ایرانی را در مدارس اجرایی کند و هر دانش اموز یک همیار کالای ایرانی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین موسی کمالی امام جمعه جزیره خارگ در گفت و گو با سپاس با اشاره به حمایت از کالای ایرانی، گفت: مسئولین همت کنند و راه را برای تولید ملی هموار نموده و موانع تولید را برداشته و زمینه ی صادرات کالاهای ایرانی را فراهم نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

امام جمعه خارگ اظهار کرد: امروز وظیفه ی مردم حمایت از کالای ایرانی است و تولید کننده نیز وظیفه دارد کالای خوب و با کیفیت تولید کند کالایی که آبروی ایران و ایرانی را حفظ کند.

,

کمالی افزود: در سال حمایت از کالای ایرانی پیشنهاد ما به اداره استاندارد این است  سامانه ای راه اندازی کند که مردم بتوانند نظرات خود را در خصوص کیفیت و عدم کیفیت کالای ایرانی رامطرح  و درصورت عدم کیفیت جلوی تولید کالا گرفته شود.

,

وی ادامه داد: .پیشنهاد دیگراین است که در بحث حمایت از کالای ایرانی اموزش و پرورش طرح همیار کالای ایرانی را در مدارس اجرایی کند و هر دانش اموز یک همیار کالای ایرانی باشد.

,

امام جمع خارگ با اشاره به شهادت امام موسی الکاظم علیه السلام، عنوان کرد: شهادت امام موسی کاظم را تسلیت عرض می کنم و امیدوارم بتوانیم پیروان خوبی برای ان امام باشیم.

,

کمالی ابراز کرد: یکی از خصوصیات اخلاقی امام فرو نشاندن خشم خود بود ماهم از او درس بگیریم و خشم خود را کنترل نموده به هم نوعان خود مهربانی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه