اخبار داغ

خطاب به برزگر زاده رییس شورای شهر بوشهر:

حرمت امامزاده را متولی باید نگه دارد

حرمت امامزاده را متولی باید نگه دارد
جناب برزگرزاده که می گوید من رییسم و تصمیم گیری را حق خود می داند باید به این نکته نیز توجه داشته باشد که حرمت امام زاده را باید متولی نگه دارد، این گونه رفتار آن هم در جمع همه اعضای شورا و نیز اصحاب رسانه قطعا جایگاه شورای اسلامی شهر را تضعیف خواهد نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،به گزارش "سپاس"، نشست علنی شورای شهر بوشهر بعد از ظهر سه‌شنبه طبق روال هر هفته در ساختمان امیریه شورا با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و خبرنگاران برگزار شد که این نشست با جنجال ها و رفتارهای زننده ای روبرو شد و باعث ناراحتی و ترک جلسه از سوی شهردار شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, "سپاس"،,

آزاد شهرکی که با کمی تاخیر وارد جلسه شده بود، قصد نشستن در کنار رئیس شورای شهر را داشته است که با واکنش برزگر زاده رئیس شورای شهر نسبت به این موضوع مواجه شده بود که خطاب به شهردار گفته بود که اینجا محل نشستن اعضای شورای شهر است و شما باید بروید پائین بنشینید.

,

این در حالی است که تا پیش از این هفته شهردار در کنار رییس شورا می نشست، اما این هفته بدون اطلاع قبلی و حتی بدون اطلاع برخی از اعضای شورای شهر برزگرزاده از مهندس آزادشهرکی خواست تا از نشستن بر جای همیشگی اش خودداری کرده و در بین سایر مدعوین بنشیند، شهردار بوشهر هم که از این رفتار مات و مبهوت مانده بود، این رفتار رییس شورا را توهین آمیز خواند و جلسه را ترک کرد.

,

البته فوراً این رفتار رییس شورا با واکنش تند برخی دیگر از اعضای شورا روبرو شد و برزگر زاده به جای دعوت اعضاء به صبر و تحمل گفت: من رییس شورا هستم و در این زمینه من تصمیم می گیرم.

,

از مدت ها پیش وجود اختلاف بین رییس شورا و شهردار بوشهر دهان به دهان می شد و افرادی در این بین هیزم بیار معرکه شده بودند، اما تاکنون شاهد این اختلاف تا این اندازه نبوده ایم.

,

در این راستا به عنوان طیف وسیعی از مردم ذکر برخی موارد را بر خود لازم و واجب دانستیم.

,

جناب برزگرزاده که می گوید من رییسم و تصمیم گیری را حق خود می داند باید به این نکته نیز توجه داشته باشد که حرمت امام زاده را باید متولی نگه دارد، اگر قرار باشد رییس شورا به دلیل گلایه های استاندار و یا برخی از اعضای شورا از عملکرد شهرداری عصبانی شود و این گونه رفتاری آن هم در جمع همه اعضای شورا و نیز اصحاب رسانه از خود بروز دهد، قطعا جایگاه شورای اسلامی شهر تضعیف خواهد شد.

,

 وی به عنوان نماینده مردم و رییس شورا باید در بیان گفته‌ها و تصمیمات خود برخی مسائل را مراعات کند، چنین مباحثی در واقع یک نوع بدعت است، زیرا هیچ شورایی با شهرداران و نهادهای زیر مجموعه خود تاکنون اینگونه رفتار نکرده است و با توجه به سن آزاد شهرکی و اینکه وی مسئولیت های کلانی را در سابقه خدمتی خود دارد، این رفتار اصلا شایسته نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر بوشهر نیست که حریم ها را بشکنند و حرمت ها را نگه ندارند.

,

البته باید به برزگرزاده حق داد که عصبانی باشد، زیرا هم طیفی های او انتظاراتی از وی داشته و دارند که او به عنوان رییس شورا تا کنون نتوانسته است به آنها جامه عمل بپوشاند، اما راه عصبانیت توهین به شهردار نیست، راه آزاد شدن از عصبانیت مذاکره دوستانه و خیرخواهانه با شهرداری و یا هر نهاد خدمتگذار دیگر در استان است و مشکلات استان باید در یک فضای آرام و به دور از تنش های سیاسی و حرکت های جناحی صورت بگیرد.

,

برخی از اعضای شورای شهر تلفن ما را پاسخ نداده و برخی دیگر متاسفانه در جواب به خبرنگار ما سکوت اختیار کردند، سکوت این عده را فقط می توان به حساب شرمندگی آنها گذاشت، زیرا در مورد این که کسر شان شهردار در جلسه سه شنبه هیچ دفاع و حمایتی از رفتار زننده برزگرزاده از خود نشان ندادند.

,

متاسفانه برخی از بیرون شورا تلاش دارند با برچسب‌های ناچسب، خدمات وسیع شهرداری در این مدت را ناچیز قلمداد کنند و حتی یکی از سایت‌های این طیف تا آنجا پیش رفته که به صورت هدفمند در صدد برداشتن این شهردار و جایگزینی همسوی تفکرات خود به جای وی هستند.

,

جای تعجب است که عده ای منافع حذبی و مطامع شخصی خود را ارجح تر از منافع مردم استان خود بدانند و به دنبال هیزم جمع کردن برای برافروختن آتش اختلاف های حزبی و سیاسی باشند و به اختلافات دامن بزنند و در گیر و دار این اختلافات در کناره ای بایستند و به جای آب، بنزین به معرکه بریزند.

,

 باید از این رسانه هایی که خود را مردمی هم می نامند پرسید که چه شده است که منافع و مطامع حزبی چشم شما را حتی بر روی اعتقادات و باورهای اسلامی بسته است، البته این عده بسیار اندک و کم‌شمارند که منافع شخصی خود را به عمران و آبادی شهر خود ترجیح می دهند.

,

اکنون باید از جناب برزگرزاده رییس شورای شهر بوشهر پرسید؛ آیا در همین واکنش‌های اولیه که به فاصله‌ اندکی بعد از رفتار جنابعالی و ترک جلسه توسط آزاد شهرکی شهردار پرتلاش بوشهر صورت گرفته است، تحقق عینی فرمولی که خود ارائه کرده بودید را دیدید؟! به خوبی می توان مشاهده نمود وقتی افرادی که مسئولیت‌های کلان استان را برعهده دارند، رفتار خلافی را انجام می دهند، آنوقت باید انتظار سلب اعتماد عمومی را نیز داشته باشیم و بی اعتمادی مردم امری بسیار عادی خواهد شد.

,

دراین‌باره گفتنی‌های دیگری نیز هست که می‌گذاریم و می‌گذریم و برخلاف برخی رسانه ها که خود را دوستدار و طرفدار فهمیدن مردم معرفی می کنند- و در همان حال از کوچکترین فرصت برای رسیدن به مقاصد حزبی خود استفاده می کنند- برای رئیس‌ و اعضای محترم شورای شهر بوشهر آرزوی موفقیت داریم.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه