اخبار داغ

ترویج تفکر بسیجی و مدیریت جهادی؛ اولویت بسیج کارمندان مازندران در سال 93

ترویج تفکر بسیجی و مدیریت جهادی؛ اولویت بسیج کارمندان مازندران در سال 93
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مازندران، ترویج تفکر بسیجی و مدیریت جهادی را اولویت این سازمان در سال 93 اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا شهرام نوری مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مازندران با اشاره به گرامیداشت 21 هزار شهید کارمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تبیین نظام اداری جهادی، فرهنگ‌سازی و بست گفتمان انقلاب، ترویج مدیریت جهادی، محرومیت‌زدایی با ایجاد حلقه صالحین و مبارزه با فساد اداری در قالب امر به معروف و نهی از منکر از برنامه‌های است که در بسیج ادارات استان پیگیری و اجرایی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,

 

,

مسئول سازمان بسیج کارمندان مازندران گفت: خوشبختانه بسیاری از مدیران و فرماندهان بسیج ادارات کل در طول سال همکاری و حمایت همه‌جانبه از برنامه های  بسیج داشتند.

, .,

 

,

وی به فعالیت های بسیج کارمندان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تقدیم 21 هزار شهید از قشر کارمند نشان از علاقه‌مندی این قشر به انقلاب اسلامی دارد که سهم مازندران از شهدای کارمند برای نظام اسلامی 380 شهید بوده است.

,

 

,

نوری با بیان اینکه اقدامات بسیج کارمندان برای پویایی و حرکت روبه رشد کشور اثرگذار است، گفت: کارمندان بسیجی در حال حاضر در حوزه خدمتگزاری بیشتر و بهتر به مردم شریف ایران اسلامی به ویژه در سال "اقتصاد و فرهنگ" بیشتر میتوانند نقش اثرگذاری ایفا کنند.

,

 

,

مسئول سازمان بسیج کارمندان مازندران تبیین نظام اداری، ترویج تفکر بسیجی و مدیریت جهادی میان مدیران و کارکنان دولت، کمک به ارتقا سلامت اداری، کمک به شایسته سالاری در نظام اداری و کمک به احیای امر به معروف، تکریم ارباب رجوع، مبارزه با فساد اداری به عنوان ناهی از منکر را از مهمترین برنامه های بسیج کارمندان دانست.

,

 

,

یادآور می‌شود، در مراسم روز بسیج کارمندان استان مازندران که با حضور جمعی از مسئولان استانی، خانواده‌های شهدا و کارمندان برگزار شد از شهید "صمصام‌طور" شهید شاخص این قشر تجلیل شد.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه