اخبار داغ

فعالیت 18هزار بسیجی در ادارات سیستان و بلوچستان

فعالیت 18هزار بسیجی در ادارات سیستان و بلوچستان
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 18 هزار بسیجی در ادارات و سازمان‌های سیستان و بلوچستان فعال هستند، گفت: رسالت بسیج کارمندان ارتقا امنیت سیستم اداری، خدمت بی‌منت، امر به معروف و نهی از منکر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ محمدعلی میری که در همایش روز بسیج کارمندی و تجلیل از کارمندان نمونه در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان سخن می‌گفت، اظهار کرد: بسیج بهترین گزینه برای وحدت قومی، مذهبی است، هر کارمند می‌تواند خود را در جایگاه یک رجایی و باهنر بداند و چه خوب است که لشکری از رجایی و باهنر داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا؛ , .,

 

,

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج حضور فعال خود را در سازمان‌ها و ادارات نشان داده و هم‌اکنون ‌240 پایگاه بسیج در 240 دستگاه و سازمان و ارگان برای حفظ فرهنگ بسیج است.

, .,

 

,

میری افزود: 18 هزار بسیجی در ادارات و سازمان‌های سیستان و بلوچستان فعال هستند، رسالت بسیج کارمندان ارتقا امنیت سیستم اداری، خدمت بی‌منت، امر به معروف و نهی از منکر، پاسخگویی به مردم و رسیدن به مدیریت جهادی است.

, .,

 

,

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مدیریت جهادی همدلی و همراهی تمام مسئولان را میطلبد، افزود: امروز بسیجان کارمند در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری با تمام توان در کنار دولت مردان تلاش می‌کنند.

, , .,

 

,

یادآور می شود، در پایان این مراسم از کارمندان و مدیران نمونه بسیجی تجلیل شد.

, .,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه