اخبار داغ

بیانیه بسیج درخصوص حمله آمریکا به سوریه

عقوبت سختی در انتظار روسای جمهور آمریکا، فرانسه و نخست وزیر انگلیس است/آمادگی بسیجیان برای نابودی شیطان بزرگ و آزادی قدس

عقوبت سختی در انتظار روسای جمهور آمریکا، فرانسه و نخست وزیر انگلیس است/آمادگی بسیجیان برای نابودی شیطان بزرگ و آزادی قدس
سازمان بسیج مستضعفین در پی حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه تاکید کرد: عقوبت سختی در انتظار رئیس جمهور احمق آمریکا، رئیس جمهور وابسته‌ فرانسه و نخست وزیر منفور انگلیس خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان بسیج مستضعفین در پی حملات موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه بیانیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح ذیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بسم الله القاسم الجبارین
"وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَ اللَّهِ وَعدُوَّکُم" (انفال/60)

,
,

این روزهای تاریخی که شاهد اضمحلال خفت بار و زوال تحقیر آمیز گروهک های تروریستی آمریکایی_صهیونیستی در کشور مقاومت و پایداری سوریه بوده و پیروزی های غرورآفرین و افتخار آمیز رزمندگان سلحشور جبهه حق را به نظاره نشسته‌ایم؛ بار دیگر سران منفور و دولتمردان جنایت کار برخی دوَل غربی، خطایی راهبردی و اقدامی اشتباه را مرتکب گردیده و با حملات شکست آمیز موشکی به کشور سوریه، روح وحشیانه و روحیه مستکبرانه‌ی خود را به افکار عمومی دنیا نمایاندند.

,

بدون شک این جنایت کور، ضمن آنکه بیش از پیش جبهه مقاومت را متحد کرده و حقانیت جهاد مقدس مدافعان حرم و حریم انسانیت را اثبات نمود؛ چهره‌ کریه و حقیقی جبهه‌ استکبار و مدعیان خیالی حقوق بشر را نشان داد که همواره دشمن آزادی انسان ها و صلح جهانی بوده و هستند.

,

سازمان بسیج مستضعفین ضمن هشدار به سران جنایتکار امریکا، انگلیس و فرانسه؛ و انزجار از سکوت دهشت بار سران خود فروخته برخی دوَل دست نشانده‌ عربی و بویژه حمایتهای مالی نوکیسگان سعودی در غارت آشکار شیطان بزرگ از این دولت صهیونیستی_وهابی، حملات کور موشکی را به شدت محکوم می نماید.

,

یقینا عقوبت سختی در انتظار رئیس جمهور احمق امریکا، رئیس جمهور وابسته‌ فرانسه و نخست وزیر منفور انگلیس خواهد بود و هرگونه عواقبی را این دولت‌های ضد بشری باید پاسخگو باشند که همواره برهم زننده‌ صلح بشری بوده و هستند.

,

کماکان بسیجیان جهان اسلام برای فروپاشی نهایی شیطان بزرگ و نابودی کامل صهیونیسم غاصب کودک کش و ازادی قدس شریف آماده فرمان ولایت می باشند تا با قدرت پولادین خویش، هیمنه ی پوشالین نظام سلطه را در هم فرو ریزند.
ان الارض یرثها عبادی الصالحون

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه