اخبار داغ

عضو هیأت رئیسه مجلس:

حمله موشکی آمریکا به سوریه،نشان از ذلت و ضعف آنان را دارد

حمله موشکی آمریکا به سوریه،نشان از ذلت و ضعف آنان را دارد
عضو هیأت رئیسه مجلس حرکت آمریکا را محکوم به شکست خواند و گفت: اینکه سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه متحد ‌شدند و در مقابل کشوری که 7 سال در جنگ با تروریست‌هاست، قدرت‌نمایی ‌کردند، باید بدانند که این‌قدرت نمایی نیست بلکه ذلت و ضعف آمریکاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عضو هیأت رئیسه مجلس ضمن محکوم کردن عملکرد آمریکا و عربستان سعودی در حمله به سوریه  و گفت: اینکه سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه متحد ‌شدند و در مقابل کشوری که 7 سال در جنگ با تروریست‌هاست، قدرت‌نمایی ‌کردند، باید بدانند که این‌قدرت نمایی نیست بلکه ذلت و ضعف آمریکاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ در واکنش به حمله موشکی آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه، اظهار کرد: در طول سال‌های اخیر اقدامات امریکا منجر به شکست شده و آن پیش‌بینی‌های که آنان برای استحکام موقعیت خود در سطح جهان به‌ویژه در خاورمیانه انجام می‌دهند، آورده‌ای برای آنان نداشته است.

, نافع,

 

,

وی ادامه داد: تنها دستاورد اقدامات آمریکا دوشیدن گاو شیرده عرب و آل سعود است که می‌توان گفت دستاورد مالی داشته و اما این امر موجب به حراج گذاشتن حیثیت، آبرو جایگاه آنان شده است.

,

 

,

عضو هیأت رئیسه مجلس  بابیان اینکه نقشه‌های آمریکا به‌ویژه در منطقه خاورمیانه قابل عملیاتی نیست و همخوانی با خواسته دولت‌ها ندارد، افزود: بنابراین هر اقدام خودسرانه آمریکا نقش بر آب می‌شود.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: اقدام حمله موشکی آمریکا به سوریه تجاوز به خاک کشوری است که 7 سال در جنگ و جبهه مقاومت است؛ این اقدام خودسرانه آمریکا نشان از خوی استکبار و حیوانی او دارد .

,

 

,

رنجبرزاده اذعان داشت: آمریکا عصبانی است و پیروزی بزرگ ارتش سوریه در غوطه شرقی را نتوانسته شاهد باشد؛ بنابراین دست به هر اقدام منفعلانه زده تا این پیروزی بزرگ به حاشیه ببرد.

,

 

,

وی بابیان اینکه این اقدام آمریکا و بی‌نتیجه ماندن آن، یک درس بزرگ برای دولت‌های منطقه است که آمریکا نمی‌تواند اهداف خود را پیش ببرد، افزود: البته علت آن این است که اهداف آمریکا با ملت‌های در تقابل است و منجر به شکست خواهد شد.

,

 

,

عضو هیأت رئیسه مجلس افزود: ملت‌های مختلف قضاوت خواهند کرد که آمریکا در یمن چه خیانت‌ها و جنایت‌هایی که نکرد و خوی حیوانی خود را در ذهن‌ها ماندگار کرد.

,

 

,

وی بابیان اینکه دغدغه اصلی دشمن به‌خصوص آمریکا این است که انسجام  و اتحاد بین ملت‌های مسلمان شکل نگیرد، افزود: بنابراین برای تضعیف این وحدت یک روز تحت پوشش رژیم صهیونیستی و یک روز با حمایت آل سعود دست به اقدامات خبیثانه میزند.

,

 

,

رنجبرزاده با اشاره به اینکه امام(ره) و رهبر معظم انقلاب به‌خوبی خوی استکباری آمریکا را شناختند و در این مسیر ملت‌ها را در ایجاد وحدت  و اتحاد هدایتگری می‌کنند، افزود: امیدواریم با این سبک و سیاق و اقدامات سنجیده کشور ما با یارگیری دیگر کشورها به این وحدت بپیوندند و بساط و ایده رفتار آمریکا  ترامپ رخت بربندند.

,

 
وی تأکید کرد: امیدواریم کشورهای مسلمانی که امکانات مالی و تجهیزاتی در اختیار آمریکا قرار می‌دهند، به آغوش قرآن، اسلام پیامبر بازگردند چر که کاخی که آن‌ها ساخته‌اند، کاخ ظلم و جور است و فرو خواهد ریخت.

,
,

 

,

عضو هیأت رئیسه مجلس حرکت آمریکا را محکوم به شکست خواند و گفت: سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه متحد می‌شوند و تصور می‌کنند که در مقابل کشوری که 7 سال در جنگ با تروریست‌هاست، قدرت‌نمایی ‌کنند، باید بدانند که این‌قدرت نمایی نیست بلکه ذلت و ضعف آمریکاست.

,

 

,

وی افزود: مردم تحلیل‌گر واقعی هستند و این اقدام خبیثانه آمریکا را به‌درستی تحلیل خواهند کرد و اکنون کسانی که الفبای سیاست را بلد هستند یا حداقل آشنایی با اداره حکومت دارند، خوب می‌فهمند که این رفتار آمریکا نشانه بزرگی ضعف ناتوانی آن‌هاست که در مقابل کشوری مظلوم و کوچک که در جنگ است، این اقدام را انجام می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه