اخبار داغ

سوء استفاده دشمنان از بیماری شجریان/ تلاش ضد انقلاب برای قهرمان سازی از یک خواننده

سوء استفاده دشمنان از بیماری شجریان/ تلاش ضد انقلاب برای قهرمان سازی از یک خواننده
اخیرا همایون شجریان با انتشار فیلمی درباره سلامتی پدرش(محمدرضا شجریان) گفته بود: هفت، هشت ماه است که متاسفانه وضعیت بیماری به سمت بهتر شدن نرفته ولی خوشبختانه بدتر هم نشده است، اما ما همچنان بر سر همان دوراهی مانده ایم.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جریان معارض موسیقی کشور با بهره برداری از بیماری شجریان درنظر دارد که به زودی با نادیده انگاشتن حجم گستره خیانت ها و هتاکی های این خواننده، با بزرگ نمایی بیماری وی بتوانند او را به عنوان قهرمان ملی تطهیر کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همایون شجریان

, همایون شجریان,

Image result for ‫همایون شجریان‬‎

, Image result for ‫همایون شجریان‬‎,

 

,

در همین رابطه اخیرا همایون شجریان با انتشار فیلمی درباره سلامتی پدرش(محمدرضا شجریان) گفته بود: ( هفت، هشت ماه است که متاسفانه وضعیت بیماری به سمت بهتر شدن نرفته ولی خوشبختانه بدتر هم نشده است، اما ما همچنان بر سر همان دوراهی مانده ایم. پدر نه آن چنان بدتر شده اند و آن چنان بهتر. خب این امکان وجود دارد که بیماری فعالیتش را درون ایشان شروع کند که برای ما جای نگرانی دارد. آن بخشی که می خواستیم به وسیله فیزیوتراپی بهتر شود هفت، هشت ماه است که در یک مرحله ثابت مانده و ما را ناامید کرده است.)

,

محمدرضا شجریان در شبکه های معاند

, محمدرضا شجریان در شبکه های معاند,

Image result for ‫محمدرضا شجریان voa‬‎

, Image result for ‫محمدرضا شجریان voa‬‎,

این در حالی است که "محمدرضا شجریان" به ریاست افتخاری شورای عالی خانه موسیقی انتخاب شد

, این در حالی است که "محمدرضا شجریان" به ریاست افتخاری شورای عالی خانه موسیقی انتخاب شد,

پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محمدرضا شجریان در نامه‌ای به عزت الله ضرغامی از وی خواست تا از پخش آثار او در صداوسیما خودداری کند. وی گفت: «سرودهایی که خوانده به‌ویژه سرود ایران، ای سرای امید متعلق به سال‌های ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ بوده و هیچ ارتباطی با شرایط کنونی ندارد». وی اعلام کرد سازمان صدا و سیما هیچ نقشی در تهیه این آثار نداشته و به حکم قانون و شرع از این سازمان خواسته صدا و آثار او را در هیچ‌یک از واحدهای رادیو و تلویزیون پخش نکند.

,

در همین دوران شجریان تک‌آهنگ زبان آتش را در حمایت از معترضان و در پی فتنه ۱۳۸۸ با آهنگ‌سازی خودش و تنظیم مجید درخشانی  و شعر فریدون مشیری منتشر کرد.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه