اخبار داغ

قاضی پور در گفتگو با ندای ارومیه:

رهبر معظم انقلاب تاثیرگذار ترین نقش را در پیروزی مقاومت دارد

رهبر معظم انقلاب تاثیرگذار ترین نقش را در پیروزی مقاومت دارد
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تبیین نقش مقام معظم رهبری در این پیروزی گفت: به اقرار تمام تحلیلگران سیاسی، حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر مستضعفان جهان تاثیرگذارترین نقش را در این پیروزها داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیـــه، با اشاره به پیروزی مقاومت اسلامی در غزه و نقش مهم جمهوری اسلامی در این دست یابی مقاومت به این پیروزی شیرین اظهار کرد: در جنگ های 33 روزه، 22 روزه، هشت روزه و همین جنگ وحشیانه صهیونیست ها در غزه، تمام دنیا دست قدرت ایران را به خوبی احساس کردند. 
وی افزود: سال های سال است که به برکت جمهوری اسلامی، اسرائیل مدعی و آمریکای جنایت کار نتوانسته اند مقاومت مقدس اسلامی در غزه و فلسطین را خدشه دار کند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با تبیین نقش مقام معظم رهبری در این پیروزی و فتوحات مقاومت اسلامی در فلسطین، غزه، سوریه و تمام جهان خاطرنشان کرد: به اقرار تمام تحلیلگران سیاسی، حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر مستضعفان جهان تاثیرگذارترین نقش را در این پیروزها داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا  ,
,
,

قاضی پور گفت: این پیروز نشان داد که ایران قدرتمند ترین و تاثیرگذار ترین کشور منطقه است، امروز آمریکا در هر کجای جهان، در افغانستان و عراق که به مشکل برخورد کرده به سراغ جمهوری اسلامی ایران می آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه