اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

انتساباتی که بر اساس شایسته‌سالاری نباشد عدالت در آن وجود ندارد/ چرا باید کامیاران بعد از گذشت 7 ماه هنوز فرماندار نداشته باشد؟

انتساباتی که بر اساس شایسته‌سالاری نباشد عدالت در آن وجود ندارد/ چرا باید کامیاران بعد از گذشت 7 ماه هنوز فرماندار نداشته باشد؟
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انتساباتی که بر اساس شایسته‌سالاری نباشد عدالت در آن وجود ندارد و خیانت اتفاق می‌افتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در دیدار با اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان، با بیان اینکه بر اساس باور خدایی، صداقت ارزش و بر اساس باور شیطانی دروغ ارزش است، اظهار داشت: اخلاق باید سرلوحه کارهای یک مدیر باشد چراکه اخلاق تمام مسائل انسان را شامل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: انسان مومن و اخلاق‌مدار خائن نیست و به خود اجازه خیانت در امانت و خلاف وعده نمی‌دهد و متأسفانه مشکل امروز جامعه ما همین عدم رعایت اخلاق است.

,

 

,

آیت‌الله شاهرودی با بیان اینکه وقتی فردی توان مدیریت ندارد و او را بر مسند مدیریت می‌نشانند، خیانت تلقی می‌شود، گفت: نیروهای انقلابی باید از باورهای خود دفاع کنند چون این باورها ارزش‌ها را می‌سازد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: انتساباتی که بر اساس شایسته‌سالاری نباشد عدالت در آن وجود ندارد و خیانت اتفاق می‌افتد.

,

 

,

وی با محکوم کردن حمله غیرقانونی موشکی سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه، عنوان کرد: آمریکا به ازای پرتاب هر موشک به سمت سوریه از عربستان پول می‌گیرد، این تحقیر برای عربستان است که آمریکا از او پول می‌گیرد و سوریه را می‌زند.

,

 

,

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه تکلیف هیچ وقت تمام شدنی نیست و نیروهای انقلابی باید مسیر خود را ادامه دهند، گفت: چرا باید کامیاران بعد از گذشت 7 ماه هنوز فرماندار نداشته باشد و چرا باید دو نماینده کامیاران در مجلس نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشند؟!

,

 

,

وی افزود: هر مسؤولی که در این نظام کاری انجام می‌دهد منتی بر کسی نیست و این کار را برای خود انجام داده و باید شکرگزار باشد.

,

 

,

آیت الله شاهرودی با اشاره به شعار امسال، ابراز داشت: حمایت از کالای ایرانی موجب ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد می‌شود و مسؤولان هم در تحقق این شعار باید به واسطه حمایت از تولیدکننده قیمت اجناس تولیدی را کاهش دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه