اخبار داغ

فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین:

تجاوز اخیر به سوریه نقض آشکار قوانین بین‌المللی است/ حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در منطقه سایه جنگ را از کشور دور می‌کند

تجاوز اخیر به سوریه نقض آشکار قوانین بین‌المللی است/ حضور مقتدرانه نیروهای مسلح در منطقه سایه جنگ را از کشور دور می‌کند
فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین با اشاره به رژه ۲۹ فرودین همزمان با سراسر کشور، گفت: رژه یگان‌های مسلح در ۲ بخش پیاده و موتوری در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در مقابل ارتش ۱۶ زرهی قزوین انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، امیر حمزه بیدادی فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین صبح امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت روز ارتش در مقر فرماندهی این سازمان برگزار شد اظهار کرد: ۲۹ فروردین به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده و یاداور حماسه آفرینی نیروی زمینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: این روز یادآور پیوندی عمیق و ناگسستنی بین بنیانگذار کبیرانقلاب، ارتش و ملت بزرگ ایران است.

,

این مسوول با بیان اینکه نقش ارتش از ابتدای پیروزی انقلاب و جنگ در منطقه بر کسی پوشیده نیست، گفت: ارتش و نیروهای مسلح در سطح منطقه و دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و برای اعتلای کلمه لااله الاالله ثابت قدم هستند.

,

فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر دانش و تخصص نیروهای خود توانسته است به تحولی عمیق دست یابد و بین نیروهای ارتش دنیا مطرح شود.

,

وی خاطرنشان کرد: تغییرات ساختار متحرک، ارتقای آمادگی رزمی، و روحیه کارکنان در قالب طرح های ۲۴ گانه توسط فرمانده نیروی زمینی انجام شده است .

,

این مسوول اضافه کرد: ارتقاء سطح معیشت کارکنان، نهادینه کردن صنعت قطعه سازی، بازسازی و بهینه سازی سلاح‌های جنگی و ارتقای ارتباط بین صنعت و دانشگاه نیز از دیگر برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ارتش است.

,

رژه نیروهای مسلح در قزوین برگزار می‌شود

, رژه نیروهای مسلح در قزوین برگزار می‌شود,

بیدادی با اشاره برنامه‌های هفته ارتش عنوان کرد: شرکت فرمانده لشگر ۱۶ زرهی در گفت‌وگوی ویژه خبری تلویزیونی، گلباران گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، رژه نیروهای مسلح، سخنرانی فرماندهان پیش از خطبه‌های نماز جمعه، دیدار با پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، و تقدیر از کارکنان نمونه از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این هفته است.

,

وی افزود: باتوجه به سوم شعبان که به نام روز پاسدار نامگذاری شده است دیداری با مسئولین سپاه صاحب الامر خواهیم داشت.

,

فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین با اشاره به رژه ۲۹ فرودین همزمان با سراسر کشور، گفت: رژه یگان‌های مسلح در  ۲ بخش پیاده و موتوری در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در مقابل ارتش ۱۶ زرهی قزوین انجام خواهد شد.

,

این مسوول درخصوص حملات اخیر آمریکا به سوریه گفت: این حملات نیز همانند حمله آمریکا به عراق و افغانستان یک سناریوی دروغین است که توسط آ‌ن‌ها با اظهارات واهی طراحی شده تا افکار عمومی را منحرف کنند.

,

وی بیان کرد: با توجه به پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه و نیروی مقاومت و تنگ شدن عرصه برای صهیونیست‎ها؛ تصمیم گرفته‌اند تا به بهانه دروغین استفاده از سلاح شیمیایی به جبهه مقاومت ضربه بزنند.

,

مرزهای استراتژیکی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست

, مرزهای استراتژیکی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست,

بیدادی تصریح کرد: هدف اصلی صهیونیست‌ها خارج کردن نیروهای مستشار و مقاومت از سوریه و ایجاد حاشیه امن برای خود است تا از آن طریق بتوانند مقدمات لازم برای جنگ با ایران را آغاز کنند.

,

فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین ابراز کرد: مرزهای استراتژیکی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست امروز اگر نیروهای مسلح ما به عنوان نیروهای مستشار در سوریه حضور دارند برای دفاع از مرزهای استراتژیک و منافع کشورمان است.

,

این مسوول ادامه داد: اگر نیروهای مقاومت در منطقه حضور نداشته باشند و ما نسبت به سیاست‌های آمریکا و هم‌پیمانانش بی‌توجه باشیم باید منتظر جنگ در داخل کشور باشیم.

,

بیدادی تصریح کرد: خوشبختانه حضور مقتدرانه نیروهای مسلح به ویژه سپاه قدس و نیروهای مستشاری در عراق باعث شد که این توطئه خنثی شود.

,

وی در پایان افزود: نیروهای مسلح کشور همواره برای دفاع از منافع ملی و ایران آماده و هوشیار هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه