اخبار داغ

نماینده کاشان و آران و بیدگل:

وزیر نیرو اصلاح تعرفه برق منطقه کاشان را در دستور کار قرار دهد/ بیش از هفت میلیارد لیتر آب در طول تابستان در منطقه تلف می شود

وزیر نیرو اصلاح تعرفه برق منطقه کاشان را در دستور کار قرار دهد/ بیش از هفت میلیارد لیتر آب در طول تابستان در منطقه تلف می شود
نماینده کاشان و آران و بیدگل گفت: در چهار ماه خرداد تا شهریور بیش از هفت و نیم میلیارد لیتر آب به وسیله کولرهای آبی در منطقه کاشان و آران و بیدگل تلف می‌شود که تغییر رویکرد سیستم سرمایش را ضروری کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با صاحب نیوز در تذکر برای تغییر تعرفه برق با توجه به شرایط اقلیمی و کویری بودن منطقه کاشان و آران و بیدگل اظهار کرد: با توجه به گرمای بالای این منطقه، تعیین تعرفه‌های مصارف خانگی از سوی وزارت نیرو باید در این دو شهرستان از مزیت‌های مناطق گرمسیری برخوردار باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در چهار ماه خرداد تا شهریور بیش از هفت و نیم میلیارد لیتر آب به وسیله کولرهای آبی در این منطقه تلف می‌شود که تغییر رویکرد سیستم سرمایش را ضروری کرده است.

,

وی استفاده از کولرهای گازی به جای کولرهای آبی را از راهکارهای مقابله با بحران آب عنوان کرد و گفت: با اصلاح و کاهش تعرفه‌های برق منطقه باید انگیزه مردم برای تغییر نوع وسایل سرمایشی از کولر آبی به غیر آن از جمله کولر گازی عملی شود.

,

ساداتی‌نژاد با بیان این که شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در منطقه چهار مناطق چهارگانه گرمسیری کشور قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: تعرفه برق در قم که دمای متوسط آن یک درجه از منطقه ما پایین تر است، چهار ماه جزء منطقه سه گرمسیری است، از این رو قیمت برق آن حدود یک سوم قیمت برق این دو شهرستان محاسبه می‌شود.

,

وی با اشاره به پیگیری‌ مستمر این مطالبه در دوران نمایندگی خود تاکید کرد: از وزیر نیرو می‌خواهم در مورد تغییر تعرفه برق کاشان و آران و بیدگل با توجه به نزدیکی تابستان اقدام کند.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه