اخبار داغ

رییس اداره ورزش تربت حیدریه اعلام کرد:

سکوی نخست «جودوکاران نسری» در مسابقات قهرمانی خراسان رضوی

سکوی نخست «جودوکاران نسری» در مسابقات قهرمانی خراسان رضوی
رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه اعلام کرد: تیم جودوی دهستان نسر این شهرستان با کسب 9 نشان طلا بر سکوی قهرمانی جودو در رده سنی نونهالان و نوجوانان خراسان رضوی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حمیدرضا امینی در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار داشت: بیش از ١٨٠ جودوکار در قالب 6 تیم در روستای نسر بخش رخ این شهرستان در دوگروه نونهالان و نوجوانان با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم جودو روستای نسر در هر دو گروه سنی با کسب ٩نشان طلا ، ١٠نقره , 7 fvkc بر سکوی قهرمانی ایستاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی افزود: در بخش نونهالان تیم جودو تربت حیدریه با کسب ٤ طلا نایب قهرمان و جودوکاران تربت جام با ٣نشان طلا بر سکوی سوم ایستادند و در بخش نوجوانان نیز تربت جام با ٢طلا و یک برنز و تربت حیدریه با ٢ نشان طلا دوم و سوم شدند.

,

امینی در ادامه خاطر نشان کرد این دوره از رقابتها با مشارکت دهیاری و شورای روستای نسر، بخشداری رخ، و هیاتهای جودو و ورزش های روستایی وبازیهای بومی محلی تربت حیدریه بمدت یک روز در سالن مرحوم بهزاد روستای نسر برگزار شد.

,

وی گفت: ورزش در بخش های تابعه شهرستان و روستاها از استعداد وپتانسیل بالایی برخوردار است و درسال جدید با حمایت مسئولین محلی تلاش خواهیم کرداهداف توسعه ورزش روستایی بیش از گذشته محقق شود.

,

گفتنی است تیمهای نسر،تربت حیدریه، تربت جام، چناران، گناباد و آکادمی آینده سازان مشهد ٦تیم حاضر در این دوره از مسابقات بودند.

,

انهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه