اخبار داغ

سارقان حرفه ای بوکان در دام پلیس

سارقان حرفه ای بوکان در دام پلیس
صبح امرو دو شنبه ۲۷ فرودین ماه و در راستای نشست های ماهانه با اصحاب رسانه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان به شرح اخرین اقدامات پلیس در حوزه های مختلف اشاره کرد و عنوان کرد: با تلاش های ویژه پلیس بوکان طی یک ماه گذشته ۳۸ فقره سرقت کشف و اموال مسروقه بعد از شناسایی به صاحبان انان بازگدانده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس؛ صبح امرو دو شنبه ۲۷ فرودین ماه و در راستای نشست های ماهانه با اصحاب رسانه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان به شرح اخرین اقدامات پلیس در حوزه های مختلف اشاره کرد و عنوان کرد: با تلاش های ویژه پلیس بوکان طی یک ماه گذشته ۳۸ فقره سرقت کشف و اموال مسروقه بعد از شناسایی به صاحبان انان بازگدانده شد.
سرهنگ کاراگاه مجید محبعلی در باره جزئیات این سرقت ها و کالاهای مکشوفه نیز افزود: در یکی از کشفیات پلیس بوکان موفق به دستگیری سارقی شد که توانسته بود با مهارت بالا و در خفا بعد از شناسایی طعمه های خود ۲۵ فقره باتری اتومبیل را بدزد که ارزش ریالی این اموال مسروقه ۶۳ میلیون ریال براورده شده است.
وی تصریح کرد: سارق مورد نظر بعد از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد و اموال ضبط شده نیز به صاحبان انان تحویل داده شد.
فرمانده پلیس بوکان همچنین از دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت های بوکان خبر داد و عنوان کرد: پلیس بوکان طی یک عملیات ویژه پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری سارقی شد که طی مدت کوتاهی توانسته بود ۷ دستگاه موتور سیکلت را سرقت کند.
وی در ادامه با اشاره به دستگیری سارق خوردروهای پیکان نیز عنوان کرد: قبل از تعطیلات نوروز و بنا به گزارشها و شکایت های رسیده پلیس در جریان سرقت های سریالی ۵ خودروی پیکان قرار گرفت که بلافاصله و با تشکیل تیم های ویژه سارق مورد نظر که وسایل خودروهای پیکان را سرقت می کرد و با زیرکی خودروها را به بیرون شهر می برد و بعد از جداسازی قطعات خودرو آنان را در محل می گذاشت و متواری می شد شناسایی و بعد از تکمیل پرونده و کشف و ضبط قطعات مسروقه به ارزش ۴۰ میلیون ریال تحویل مراجع قضایی داده شد.
سرهن کاراگاه مجید محبعلی تصریح کرد: در راستای مبارزه با سرقت و سارقین نیروی انتظامی موفق به شناسایی و بازداشت یک نفر سارق حرفه ای و یک نفر مالخر شد که اعترافات و اموال مکشوفه و مسروقه آن به ارزش یک صد میلیون ریال کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: با تدابیر از بیش تعیین شده و شناسایی خاطیان طی شش فقره عملیات پلیسی موفق به کشف و ضبط چند محموله قاچاق به ارزش دو میلیارد و سیصد میلیون تومان و دستگیری ۹ نفر قاچاقچی شده ایم که عمده ترین وسائل و کالا های قاچاق شامل لاستیک خودرو خارجی و البسه و لوازم آشپزخانه و سخت افزار کامپیوتری و پخش خودرو می شد.
وی در پایان نیز با اشاره به حادثه برخورد مینی بوس با پیرمرد بوکانی در یکی از کوچه های منطقه ساحلی نیز عنوان کرد: بعد از این حادثه و تنها ظرف چند ساعت راننده به همراه خودروی مورد نظر که یک مینی بوس بود شناسایی و دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس؛,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه