اخبار داغ

دستگیری سارق حرفه ای باغ ویلاهای طرقبه شاندیز

دستگیری سارق حرفه ای باغ ویلاهای طرقبه شاندیز
پلیس شهرستان طرقبه شاندیز با همکاری مالک باغ ویلا سارق حرفه ای را در حین سرقت دستگیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین دهقانپور فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز در گفت و گو با صبح توس؛ گفت: روز گذشته یکی از شهروندان طی تماس تلفنی با پلیس 110 اعلام کرد که در حال استراحت داخل ویلایش متوجه حضور فرد سارقی در حین جمع آوری وسایل داخل محوطه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

با دریافت این خبر بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی حصار گلستان در محل این باغ ویلا که در یکی از نقاط حاشیه ای شهر طرقبه بود حاضر و مشاهده کردند یک دستگاه وانت پیکان در بیرون باغ ویلا متوقف و فرد دیگری در حال انتقال آهن آلات از داخل باغ ویلا به داخل خودرو است.

, .,

وی تصریح کرد: در ادامه ماموران این فرماندهی طی اقدامی غافلگیرانه ضمن توقیف خودرو و دستگیری سرنشین موفق شدند همدست وی را نیز در داخل باغ ویلا دستگیر کنند.

, .,

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز تصریح کرد: پس از انتقال این دو سارق حرفه ای 27 و 57 ساله که سوابق متعدد کیفری داشته و به تازگی از زندان آزاد شده اند ماموران دایره تجسس بازجویی های علمی و پلیسی خود را از آنان آغاز کردند.

, .,

وی افزواد: یکی از این سارقان حرفه ای ضمن اعتراف به سرقت از این باغ ویلا به 4 فقره سرقت دیگر از باغ ویلاهای سطح شهرستان اعتراف کردند .

, .,

سرهنگ دهقانپور گفت: استفاده از دیوارهای دارای حفاظ های فلزی با ارتفاع مناسب و همچنین بهره گیری از قفل های استاندارد و نصب دوربین های مداربسته از جمله مواردی است که می تواند در پیشگیری از وقوع سرقت باغ ویلاها مناسب باشد و گفتنی است، ضمن عودت اموال مسروقه به مالباخته، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه