اخبار داغ

استاندار قزوین:

مقابله با مواد مخدر صنعتی بیش از سنتی ضرورت دارد

مقابله با مواد مخدر صنعتی بیش از سنتی ضرورت دارد
استاندار قزوین گفت: برای مقابله با مواد مخدر صنعتی بیش از سنتی باید اقدام کرد چون کوتاهی در این زمینه خسارات و تبعات ناگواری به دنبال خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، عبدالمحمد زاهدی صبح امروز در شورای مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: اگر مقابله با اعتیاد به عنوان خطرناک‌ترین آسیب اجتماعی عصر حاضر به یک دغدغه اجتماعی تبدیل شود بدون شک برای کاهش این پدیده شوم گام های بلندتری برداشته خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

این مسوول تصریح کرد: قزوین از استان های با رتبه پایین در زمینه اعتیاد به شمار می رود با این وجود در حوزه مقابله با مواد مخدر نباید با سهل انگاری و بی تفاوتی برخورد کرد.

,

استاندار قزوین تاکید کرد: برای مقابله با مواد صنعتی بیش از سنتی باید اقدام کرد چون کوتاهی در این زمینه خسارات و تبعات ناگواری به دنبال خواهد داشت.

,

وی با اشاره به کشت ماده مخدر گل، افزود: در همه شهرستان ها باید فرماندارن، بخشداران و دهیاران با جلسات آموزشی توجیه شوند تا با آگاهی لازم درباره این ماده مخدر و مقابله با کشت آن وارد عمل شوند.

,

زاهدی خاطرنشان کرد: به تازگی قیمت مواد مخدر سنتی از قبیل تریاک و حشیش کاهش یافته است در حالی که قیمت مواد صنعتی افزایش یافته که نشان دهنده تقاضا برای مواد صنعتی است و باید هوشیارانه در این زمینه عمل کرد.

,

اردشیر صفاپور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان هم در این جلسه گفت: با توسعه فعالیت قاچاقچیان و مافیای موادمخدر، نیازمند مشارکت و تعامل همه مردم و همکاری دستگاه ها هستیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه