اخبار داغ

بازیگر سریال "پس از باران" در گفت وگو با دانا:

سال ها سکوت کردم/ برای خیلی ها و خودم سوال بود که چرا 8 سال نتوانستم کار کنم

سال ها سکوت کردم/ برای خیلی ها و خودم سوال بود که چرا 8 سال نتوانستم کار کنم
امیر آتشانی بازیگر تئاتر و تلویزیون گفت: در حال حاضر در کادر اداری شورای نظارت مرکز هنرهای نمایشی مشغول به کار هستم. الحمد الله سلامتی کامل حاصل شد و از این بابت از مردم بابت دعاهایشان سپاسگزار هستم. زمان آن رسیده که بعد از 8 سال دوری به روی صحنه بروم. اگر خدا بخواهد و همچنین متولیان تئاتراجازه دهند، قصد دارم نمایش "عشق آباد" نوشته داود میرباقری را به روی صحنه ببرم.
[

امیر آتشانی بازیگر تئاتر و تلویزیون در مورد فعالیت های اخیر خود به خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: در حال حاضر در کادر اداری شورای نظارت مرکز هنرهای نمایشی مشغول به کار هستم.  الحمد الله سلامتی کامل حاصل شد و از این بابت از مردم بابت دعاهایشان سپاسگزار هستم. زمان آن رسیده که بعد از 8 سال دوری به روی صحنه بروم. اگر خدا بخواهد و همچنین متولیان تئاتراجازه دهند، قصد دارم نمایش "عشق آباد" نوشته داود میرباقری را به روی صحنه ببرم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: برای خیلی ها و همینطور برای خودم نیز سوال بود که چرا 8 سال نتوانستم کار کنم. سال ها سکوت کردم و فقط در مرکز هنرهای نمایشی و شورای نظارت تئاتر بودم. سال 95 دچار بیماری عفونت ریه شدم که مجبور شدم مدت ها با آن دست و پنجه نرم کنم و پس از آن عمل قلب باز انجام دادم.

,

 

,

آتشانی اظهار داشت: از سال 89 دیگر کار نکردم؛ از سوی متولیان و مدیران تئاتر که حضور داشتند مقداری بداقبالی دیدم. اما خداروشکر با تغییراتی که اخیرا صورت گرفته متولیان و مدیرانی سرکار آمده اند که دلسوز تئاتر و تئاتری ها هستند. در این سال ها کار می کردم و نمایشی را برای جشنواره های مختلف آماده می کردم اما به جشنواره که می رسیدم نمایشم را قلع و قمع می کردند. کاملا حس می کردم و متوجه می شدم که چه کسی یا چه کسانی مانع کار کردن من می شوند. اگر به دوره قبل فلش بک بزنید متوجه می شوید که چه کسانی در این پروسه بودند.

,

 

,

بازیگر سریال پس از باران گفت: در این سال های سکوت سعی کردم از تجربیات و دانشی که از اساتید تئاتر تجربه کرده بودم در دانشگاه آزاد و آموزشگاه ها برای تدریس استفاده کنم. پس از این بیماری بیشتر به تئاتر و هنرجویان ادای دین می کنم. در عرصه تصویر پیشنهادهایی داشتم اما به دلیل منفی بودن نقش ها هیچکدام را نپذیرفتم چرا که می خواستم یک مقدار از فضای نقش های گذشته دور شوم.

,

 

,

امیر آتشانی عنوان کرد: یک بازیگر که در این رشته تحصیل کرده و کار کرده است توانایی های بسیاری دارد و کارگردان ها این را می دانند اما نقش هایی که به من پیشنهاد می شد منفی بود. در مقطعی می ترسیدم که این دوری باعث فراموش شدن شود، اما ترجیح دادم که فعلا منفی بازی نکنم.

,

 

,

وی در ادامه گفت: تمام عشق و زندگی من تئاتر است و می خواهم تمام زندگی و عمرم را صرف آن کنم. برای بازی در سریال ستایش3 صحبت کرده ایم و انشالله در این پروژه قرار است ایفای نقش کنم.

,

 

,

آتشانی در پایان گفت: می خواهم افرادی که سال ها تلاش کردند و برای هنرشان زحمت کشیده اند دیده شوند. متولیان و مدیران بگذارند نام نیک برای هنر و هنرمند به جای بماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه