اخبار داغ

اختصاصی دانا/

احتمال تغییر رئیس بانک مرکزی قوت گرفت/ گزینه های جایگزینی"سیف" چه کسانی هستند؟+اسامی

احتمال تغییر رئیس بانک مرکزی قوت گرفت/ گزینه های جایگزینی"سیف" چه کسانی هستند؟+اسامی
در حالی که گمانه زنی و اخبار مختلف حکایت از پایان عمر تصدی مسئولیت ولی الله سیف دارد رقابت ها برای تعیین گزینه بعدی سکان پولی و بانکی کشور قوت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیف که پیش از این پای ثابت حضور در نمایشگاه های بیمه و بانک بود امسال در این نمایشگاه حاضر نشد و حتی اخباری از گلایه شدید از وی بخاطر پاداش های میلیاردی صوری به معاونین و عدم هماهنگی با بقیه دولت بالاخص معاون اول به گوش می رسد.

تلاطم های شدید مالی و مشکلات متعدد حوزه مسئولیت سیف بالاخص در سالهای اخیر از جمله موضوعات انتقادی جدی قوای نظارتی بالاخص مجلس از رئیس جمهور بوده و بارها کار را تا پای سوال و حتی طرح استیضاح رئیس جمهور رسانده بود اما به نظر می رسد نوسانات ارزی شدید هفته های اخیر که صدای رییس مجلس و نمایندگان طیف های مختلف موافق و مخالف دولت را نیز درآورد گام آخر را برای "سیف" رقم زده است تا جایی که به گفته خود وی کنترل بازار ارز برای اولین بار از اختیار بانک مرکزی درآمده و این بانک "اطلاع دقیقی" از چگونگی برنامه ریزی در این زمینه در نهاد ریاست جمهوری ندارد.

با پذیرش قریب الوقوع استعفای سیف سید عباس عراقچی. نهاوندیان. اسلامی بیدگلی و شاپور محمدی از جمله کسانی هستند که زمزمه هایی در خصوص مذاکره و حضور آنها در ساختمان میرداماد به گوش می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه