اخبار داغ

کشف خودروی سرقتی کرج در آستارا

کشف خودروی سرقتی کرج در آستارا
فرمانده انتظامی بندر مرزی آستارا از کشف خودروی سرقتی کرج در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ «رسول عزیزی» در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر اعمال تخلف متعدد حادثه‌ساز توسط یک دستگاه خودروی ساینا در محور مواصلاتی شهرستان، این موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد : طی استعلام و بررسی به عمل آمده ، مشخص شد خودروی مذکور طی چند روز گذشته در شهرستان کرج توسط سارق و یا سارقین به سرقت رفته است.

,

عزیزی با اشاره به این‌که خودروی اعلامی با دو سرنشین در کمربندی آستارا به اردبیل توسط مأموران انتظامی شناسایی و با اقدامات تأمینی و مراقبتی خودرو متوقف شد، تصریح کرد: سارقان با استفاده از تاریکی شب، اقدام به فرار کردند که یکی از سارقان که 32 ساله بود، با هوشیاری مأموران دستگیر شد.

,

وی با اشاره به این‌که متهم در بازجویی‌های انجام شده به 4 فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در استان‌های البرز، گیلان و اردبیل اقرار کرد، گفت : متهم پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان شد.

,

فرمانده انتظامی آستارا خاطرنشان کرد: تلاش در خصوص دستگیری سارق دوم در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفته که نتیجه متعاقباً اعلام خواهد شد.

,

وی از هم‌وطنان خواست برای پیشگیری از سرقت خودرو، وسائل نقلیه خود را به سیستم ایمنی و هشداردهنده تجهیز و از پارک خودرو در مناطق کور و خلوت خودداری کنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه