اخبار داغ

کرملین: تحریم‌های آمریکا غیرقانونی است

کرملین: تحریم‌های آمریکا غیرقانونی است
سخنگوی کرملین اعلام کرد، تحریم‌های جدید آمریکا علیه روسیه از منظر مسکو اقدامی غیرقانونی تلقی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه کشورش، اعلام کرد: روسیه  بر این باور است که این تحریم‌ها تلاشی برای ایجاد رقابتی ناعادلانه است و با هدف خارج کردن شرکت‌های روسی از بازارهای بین‌المللی دنبال می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به طور قطع این موضوع نباید ارتباطی با ملاحظات مربوط به سوریه یا هر کشور دیگری داشته باشد. می‌توانم بگویم هیچ رویداد مشابهی در اقتصاد بین‌الملل وجود ندارد.

,

به گفته پسکوف، مقام‌های روسی به اقدامات خود در راستای حصول اطمینان از ثبات اقتصادی این کشور با توجه به اعمال تحریم‌های آمریکا ادامه می‌دهند.

,

وی گفت: هر یک از اقدامات ما در چارچوب پاسخ به تحریم‌های ضدروسی صرفا بر مبنای منافع مسکو انجام خواهد شد.

,

سخنگوی کرملین همچنین اظهار کرد: به رغم حمله تحت رهبری آمریکا به سوریه، جای امید است که مذاکرات با واشنگتن محقق شود.

,

وی بیان کرد: امید داریم زمانی که همکاران آمریکایی ما مسائل داخلی خود را حل کنند، نوعی ارتباط به رغم آسیبی که به روابط دوجانبه وارد شده، ایجاد شود.

,

پسکوف گفت: روسیه حملات اخیر به سوریه را متجاوزانه و تعرض به قوانین بین‌المللی قلمداد می‌کند.

,

وی خاطرنشان کرد: روز شنبه و یک‌شنبه ما همگی شاهد تعرض دیگری به قوانین بین‌المللی در سوریه بودیم. موضع روسیه مشخص بوده و در بیانیه‌های رسمی این کشور به طور واضح تبیین شده است.

,

سخنگوی کرملین اظهار کرد، در حال حاضر در خصوص دیدار احتمالی میان ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه و همتای آمریکایی وی رایزنی خاصی وجود ندارد.

,

وی ادامه داد: کرملین امیدوار است که مسکو و واشنگتن تعاملات خود را به رغم وضعیت موجود از سر بگیرند.

,

پسکوف در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد، حمله سه‌جانبه انگلیس، آمریکا و فرانسه به سوریه مشکلی را در روابط میان مسکو و آنکارا ایجاد نکرده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه