اخبار داغ

سردار غیب‌پرور در نشست هم‌اندیشی "نقش اصناف و بازاریان در حمایت از کالای ایرانی":

خط مقدم اصناف کمک به استقلال اقتصادی کشور است/ نظام بانکی کشور باید از اصناف و تولیدکنندگان حمایت کند

خط مقدم اصناف کمک به استقلال اقتصادی کشور است/ نظام بانکی کشور باید از اصناف و تولیدکنندگان حمایت کند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز ما به خاطر ایثار شهدا سرافرازیم و به خود می‌بالیم و فردا هم باید فعالان اقتصادی موجب سرافرازی ملت ایران شوند، خط مقدم اصناف و عرصه جهاد فعالان اقتصادی کمک به استقلال اقتصادی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست هم‌اندیشی "نقش اصناف و بازاریان در حمایت از کالای ایرانی" اظهار داشت: چند سال است که رهبر معظم انقلاب در انتخاب شعار سال، موضوعات اقتصادی را در اولویت قرار می‌دهند و این امر دغدغه ایشان نسبت به مسئله اقتصاد را نشان می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: همه‌ی حکومت‌ها و انقلاب‌های تاریخ از حکومت انبیا و بزرگان گرفته تا انقلاب اسلامی ایران همواره با دو آفت اساسی درگیر بوده‌اند اولین آفت، مشکلات فرهنگی است و دومین مسئله، مشکلات اقتصادی است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: قارون یکی از جلوه‌های حرکت ضداقتصادی در مقابل یک انقلاب دینی است و "سامری" نمونه تهاجم فرهنگی است که در مقابل پیامبر خدا قیام می‌کند.

,

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه مبارزه با این دو آفت نسخه واحدی برای همه‌ی انقلاب‌های دینی است گفت: اگر مردم و مسئولان انقلاب‌ها دچار غفلت و بی‌خردی شوند، انقلاب‌ها حتما با شکست مواجه می‌شوند.

,

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی هدیه‌ای بی‌بدیل از سوی خداوند به ملت ایران است؛ بعد از آغاز غیبت امام زمان(عج) هیچ حرکتی که دمیدن روح مجدد به کالبد انسانیت باشد وجود نداشت تا اینکه خداوند به واسطه وجود انسانی والا مقام مثل امام خمینی(ره) و ملتی ایثارگر این انقلاب را به ما هدیه داد.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ملت ایران به آن تمکین نکردند و دشمنی‌ها از روز اول پیروزی انقلاب آغاز شده و تا فرداها به اشکال گوناگون ادامه خواهد داشت.

,

سردار غیب‌پرور افزود: دشمنان انقلاب مدت‌هاست که ورود و نفوذ اقتصادی در کشور را در دستور کار خود قرار داده‌اند و علت بسیاری از مشکلات اقتصادی که صنایع و تولیدکنندگان داخلی با آن مواجه‌اند همین موضوع است.

,

وی ادامه داد: "وابستگی اقتصادی" ایران مسئله‌ای است که استکبار از آن کوتاه نمی‌آید و دوست دارد که ما در پیش‌پا افتاده‌ترین مسائل هم محتاج آن‌ها باشیم و دستمان به سوی آن‌ها دراز باشد؛ در واقع غرب به دنبال گدا‌پروری در عالم است، جامعه‌ای که دستش به سوی دیگران دراز باشد هیچ‌گاه سرافراز نخواهد شد و پیشرفت نخواهد کرد.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهارداشت: امروز ما به خاطر ایثار شهدا سرافرازیم و به خود می‌بالیم و فردا هم باید فعالان اقتصادی موجب سرافرازی ملت ایران شوند، خط مقدم اصناف و عرصه جهاد فعالان اقتصادی کمک به استقلال اقتصادی کشور است.

,

سردار غیب‌پرور عنوان کرد: اصناف ما متدین هستند و مسائل را به خوبی درک می‌کنند اما مسئله‌ای که همه از آن رنج می‌برند این است که برخی مسئولان، اقتصاد مقاومتی را خوب درک نکرده‌اند و به آن عمل نمی‌کنند.

,

وی گفت: دشمن پشت درِ خانه ما ایستاده و برخی سنگرهای اقتصادی را در داخل فتح کرده‌ است و البته راضی به این مقدار نیست و تا آخرین سنگر را فتح نکند و استقلال ملت ایران را نگیرد راضی نمی‌شود.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مشکل اصلی در کشور مدیرانی هستند که حرکت انقلابی و اثربخش در حوزه اقتصاد را قبول ندارند و بعضی‌ از آن‌ها بیش از آنکه به درون کشور دلبستگی داشته باشند به خارج از کشور دلبستگی دارند.

,

سردار غیب‌پرور عنوان کرد: واردات برخی کالاها هیچ ضرورتی ندارد و قوه قضاییه باید به این موضوع که گفته می‌شود برخی گمرکات ما خود واردکننده کالای قاچاق هستند رسیدگی کند؛ اگر این موضوع صحت داشته باشد یک ضعف بزرگ است و بایستی این سیستم سالم‌سازی شود.

,

وی با بیان اینکه اتاق‌های اصناف باید سالم‌سازی و انقلابی شوند افزود: ما باید مسائل را به نگاه‌ انقلابی، جهادی و تحولی پیش‌ ببریم و اگر غیر از این باشد از ادامه حرکت باز می‌مانیم.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نظام بانکی کشور باید از اصناف و تولیدکنندگان حمایت کند اما متاسفانه امروز بانک‌های ما تبدیل به بنگاه‌های اقتصادی و مراکز انباشت سرمایه شده‌اند.

,

سردار غیب‌پرور با اشاره به شعار سال ۹۷ اظهار داشت: استفاده شعاری از بیانات رهبر معظم انقلاب، خیانت به مردم، انقلاب و کشور است؛ ما باید به دنبال راهکارهای عملی برای تحقق فرمایشات رهبری باشیم و پس از یافتن راهکار هم باید آن‌ها را اجرا کنیم.

,

وی در پایان گفت: ماموریت اصلی بسیج خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در عرصه اقتصادی است و ما آماده‌ایم تا در راستای تحقق شعار سال با تمام قوا به دولت محترم یاری برسانیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه