اخبار داغ

مسئول مجموعه فرهنگی آل‌طه خبر داد:

جشن بزرگ سرداران کربلا در همدان

جشن بزرگ سرداران کربلا در همدان
مسئول مجموعه فرهنگی آل‌ طه از برگزاری جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در سالن ورزشی فردوسی با حضور جوانان و خانواده های همدانی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا مصطفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار نافع،از برگزاری جشن بزرگ اعیاد شعبانیه در سالن ورزشی فردوسی  با حضور جوانان و خانواده های همدانی خبر داد و اظهار کرد: این جشن بزرگ سوم و چهارم اردیبهست ماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , نافع,

 

,

وی با بیان اینکه این جشن  با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و برگزاری مسابقات مختلف و اهدا جوایز ،همچنین ضرب نوازی مرشد زورخانه ای و تجلیل از خانواده های جانبازان برگزار می شود گفت: هدف این برنامه آن است که به جوانان ویژگی های سردران کربلا را بشناسانیم .

,

 

,

مسئول مجموعه فرهنگی آل‌طه تصریح کرد: معرفی کتاب نشاط شهر که در خصوص معرفی و سبک زندگی ایرانی اسلامی است در این مراسم با 50 درصد تخفیف اهدا می شود و برای هر خانواده ایرانی این کتاب لازم است .

,

 

,

مصطفایی با تأکید بر اینکه هدف معرفی کتاب علاقمندی خانواده ها با فرهنگ کتاب خوانی است افزود: یک دستگاه پراید و 114 هدیه وجه نقد 3 میلیون تومانی به برندگان کتابخوانی اهدا خواهد شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه