اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج کارمندان:

بسیج نیروی راهبردی کشور است

بسیج نیروی راهبردی کشور است
رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور گفت: بسیج نیروی استراتژیک کشور است و دشمنان از این نهاد انقلابی بیمناک هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ سردار سید صادق ناوندی در همایش بسیج شهیدان کارمند استان کرمانشاه و یادواره شهید محمدرضا قلیوند، اظهار داشت: تفکر بسیجی مردم مظلوم فلسطین موجب پیروزی آنان بر جنایات رژیم صهیونیستی شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

وی با بیان اینکه درحال حاضر طلیعه تفکر بسیجی در کشورهایی مانند فلسطین، عراق و سوریه ظهور کرده است، افزود: تشکیل بسیج و تفکر بسیجی یکی از دستاوردهای مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

,

 

,

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور خاطرنشان کرد: امام خمینی‌(ره) در فرمایشات خود به خلوص نیت بسیجیان غبطه می‌خوردند و مقام معظم رهبری نیز بسیج را مجموعه‌ای از پاک‌ترین و فداکارترین جوانان در راه رسیدن به اهداف عالی انقلاب معرفی می‌کنند.

,

 

,

ناوندی وظایف بسیجیان را فراتر از حضور نظامی آنان عنوان کرد و گفت: بسیج نیروی استراتژیک کشور است و بسیجیان باید با حفظ توسعه و گسترش عمیق تفکرات خود با آمادگی لازم در مقابل تهدیدات جنگ نرم دشمنان ایستادگی کنند.

,

 

,

به گفته این مقام مسئول، کارمندان بسیجی نیز باید با پیروی از الگوهای مبتنی بر اخلاق و فطرت در راستای ارائه خدمات لازم به ارباب رجوع گام برداشته و تمام تلاش خود را برای رفع دغدغه‌های مردم به کار گیرند.

,

 

,

وی تصریح کرد: نظم در انجام امور، تقوا و تعهد در گفتار و رفتار را از جمله وظایف مهم کارمندان بسیجی دانست و ادامه داد: جدیدت در انجام وظیفه و برخورداری از ابتکار و نوآوری نیز از دیگر وظایف کارمندان محسوب می‌شود.

,

 

,

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور یکی از مهمترین اقدامات سازمان بسیج کارمندان را تبیین نظام اداری جهادی و ارائه آن به تمام سیستم‌های اداری برشمرد و یادآور شد: تشکیل کارگروه تخصصی و علمی و مبارزه با عوامل انحراف در ادارات نیز اصلی‌ترین عامل برون‌رفت از مشکلات اداری در کشور است.

,

 

,

ناوندی یادآور شد: درحال حاضر در برخی موارد نظام اداری کشور برگرفته از نظام اداری غربی است و باید قوانینی متناسب با شرایط کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران بر کشور حاکم باشد.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه