اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اصفهان:

سپاه در تامین امنیت جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد/ افتتاح حوزه مقاومت بسیج سپاهان شهر در اعیاد شعبانیه

سپاه در تامین امنیت جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد/ افتتاح حوزه مقاومت بسیج سپاهان شهر در اعیاد شعبانیه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام حسین(ع) گفت:سپاه بنا به مصالح و واقعیت های موجود در معادلات امنیتی، از هیچ اقدامی برای تامین امنیت نظام جمهوری اسلامی دریغ نمی کند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین کفعمی در گفتگو با خبرنگار  صاحب نیوز با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز و در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران تبدیل به نهادی کاملا مردمی و پیشرو در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام حسین (ع) افزود: تلاش ها و مجاهدت های پاسدارن و بسیجیان در چهار دهه گذشته تاثیر مستقیمی در مسیر حرکت انقلاب اسلامی داشته است و به فضل الهی این مجاهدت ها تا ظهور حضرت بقیه الله و استقرار حکومت مهدوی ادامه خواهد داشت.

,

وی با اشاره به نقش آفرینی سپاه در تامین امنیت مرز ها اظهار کرد: سپاه بنا به مصالح و واقعیت های موجود در معادلات امنیتی از هیچ اقدامی برای تامین امنیت نظام جمهوری اسلامی دریغ نمی کند و هر کجا امنیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران مورد تعرض قرار گیرد حضوری مقتدرانه خواهد داشت.

,

کفعمی با اشاره به خدمات سپاه و بسیج در حوزه های مختلف به مردم ادامه داد: سپاه در عرصه های داخلی نیز هموراه پیشتاز خدمت در عرصه های مختلف بوده است و هر جا احساس کرده است عرصه ای نیاز به حضور دلاورمردان سپاه و بسیج را دارد از هیچ خدمتی دریغ نکرده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با اشاره به تخریب ها و هجمه های مختلفی که از سوی سردمداران استکبار متوجه سپاه شده است خاطر نشان کرد: افتخار سپاه این است که همواره مورد هجمه دشمنان درجه یک انسانیت و شرافت نظیر آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل است و این هجمه ها و توهین ها ذره ای در عملکرد مجموعه سپاه و بسیج خلل وارد نخواهد کرد.

,

وی با اشاره به حضور یکساله ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در شهر بهارستان تصریح کرد: ناحیه امام حسین (ع) با رصد وضعیت موجود در شهر بهارستان و احصای نیاز های فرهنگی، اجتماعی شهر برنامه های مختلفی را در زمینه های آموزشی، خانواده، نشاط اجتماعی، روشنگری، گرامیداشت یاد شهدا و … در سال 96 در شهر اجرا کرد که با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد و به فضل الهی این رویکرد در سال 97 نیز ادامه خواهد داشت.

,

کفعمی در پایان با اشاره به افتتاح حوزه مقاومت بسیج در شهر سپاهان شهر در ایام اعیاد شعبانیه خاطر نشان کرد: به لطف خداوند با آغاز به کار حوزه مقاومت بسیج سپاهانشهر در سال 97 شاهد اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی ویژه مردم فهیم سپاهانشهر خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه