اخبار داغ

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

تاسیس سپاه، انقلاب را از پیچ های خطرناک به سلامت عبور داد

تاسیس سپاه، انقلاب را از پیچ های خطرناک به سلامت عبور داد
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: آینده نگری امام راحل(ره) و تاسیس سپاه موجب شد تا انقلاب اسلامی از پیچ های خطرناکی که در مقابل داشت به سلامت عبور کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کیش پرس، سردار رضا ترابی، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و یادگار 8 سال دفاع مقدس در مراسم جشن اعیاد شعبانیه و سالروز تاسیس سپاه با اشاره به اینکه سپاه زمانی به فرمان امام راحل(ره) شکل گرفت که انقلاب نهال نوپایی بود افزود: در واقع سپاه از زمانی تشکیل شد که در سال 42 امام فرمودند« سربازان من امروز در گهواره ها هستند» اما در سال 58 به شکل رسمی و قانونی پایه گذاری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس،,

سردار ترابی با اشاره به اینکه سپاه از زمان تاسیس تا امروز فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته است افزود: امام راحل(ره) سال ها قبل فرمودند « اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و همواره این مسئله برای ما جای سوال داشت که سپاه چه نیرویی دارد که امام در خصوص سپاه چنین فرموده اند.

,

وی ادامه داد: در روزگاری که سپاه با دست های خالی، بدون آموزش و تجربه در کمترین تعداد تاسیس شدند امام با آینده نگری سپاه را نیروی قدرتمندی می دیدند که از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب حراست و حفاظت خواهد کرد.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) افزود: جوانان انقلابی سپاه بدون درس و دوره وارد جنگ شدند و با آموخته های خود در طی دفاع مقدس امروز به توان نظامی و علمی بالایی رسیده اند به گونه ای که در هر عرصه از علمی و فناوری تا اقتصادی و فرهنگی حرف برای گفتن دارند.

,

وی با اشاره به توان تولید محصولات نظامی توسط جوانان و فرهیختگان سپاه افزود: توان موشکی و پهبادی ایران امروز در منطقه حرف اول را می زند.

,

سردار ترابی با اشاره به خانواده های سپاهیان حاضر در مراسم تاکید کرد: سختی بخشی از ماموریت های بزرگ سپاه بردوش خانواده های آن ها بوده و پیروزی در دفاع مقدس و حراست از نظام اسلامی علاوه بر اینکه مرهون خون هزاران شهید است بخشی مرهون صبر، ایستادگی، استقامت و متانت خانواده های رزمندگان سپاهی است که همیشه در عرصه های مختلف پا به پای فرزندان و همسران رزمنده خود مقاومت کرده اند.

,

مراسم گرامی داشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضورفرمانده سپاه استان هرمزگان، مسئول یگان حفظات اطلاعات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، امام جمعه کیش، معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان، فرمانده یگان حفاظت اطلاعات پدافند هوایی، فرماندهان سپاه فرودگاه و دریابانی، فرماندهان نظامی و انتظامی کیش، جمعی از مدیران و مسئولان ادارات و نهادهای مستقر در جزیره کیش، پرسنل سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، سپاه فرودگاه، دریابانی سپاه به همراه خانواده های آنان و با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه