اخبار داغ

در نشست فرماندار با مدیران موسسات قرآنی صورت گرفت؛

تجلیل فرماندار کردکوی از مسئولان موسسات قرآنی کردکوی+تصاویر

تجلیل فرماندار کردکوی از مسئولان موسسات قرآنی کردکوی+تصاویر
فرماندار کردکوی در نشست با مدیران موسسات قرآنی و خانه های قرآن از این دسته از عزیزان تجلیل بعمل آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ مجتبی جمالی در نشست با مدیران موسسات قرآنی و خانه های قرآن در ایام فرخنده و اعیاد شعبانیه، با اشاره به نیاز جامعه امروزی به رجوع و توجه بیشتر به تعالیم و فرهنگ قرانی برای رسیدن به جامعه مطلوب و اخلاقی گفت: نقش و جایگاه موسسات قرآنی و خانه های قرآن در تبلیغ و ترویج تعالیم و فرهنگ قرآنی و در نتیجه آن توسعه اخلاق اجتماعی، ارزشهای اسلامی_انسانی و مسئولیت پذیری افراد بسیار با اهمیت و ارزشمند می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

رییس گارگروه اجتماعی شهرستان کردکوی با اشاره به کارکرد اجتماعی موثر تعالیم دینی و قرآنی، رواج و فراگیری دین مداری، ارزشهای اخلاقی، راستگویی، امانتداری و احساس مسئولیت اجتماعی را از آثار توسعه تعالیم دینی و قرآنی و از جمله نتایج فعالیتهای کانونها و موسسات مذهبی و قرآنی دانست.

,

, ,

وی توجه بیش از پیش به درک مفاهیم و تفسیر قرآن در کنار آموزش قرائت، تجوید، صوت و لحن و حفظ قرآن را در فراگیری و اثرگذاری تعالیم قرآنی، لازم و بسیار و موثر عنوان کرد.

,

فرماندار کردکوی با اشاره به ارزش و اهمیت این قبیل فعالیتها اظهار داشت: همه بخش های اجتماعی و بخش دولتی و عمومی باید با استفاده از امکانات و ظرفیتهای مجموعه خود در پشتیبانی و حمایت از فعالیتهای دینی_قرآنی اقدام کنند.

,

, ,

گفتنی است؛ در این جلسه حجت الاسلام محمودی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گزارشی از برنامه ها و عملکرد موسسات قرآنی ارائه و در ادامه نیز هر یک از مسئولان موسسات فرهنگی_قرآنی و خانه های قرآن ضمن بیان گزارشی مختصری از عملکرد خود به بیان مشکلات پیش رو پرواختند.

,

در پایان با اهدای لوح تقدیر از سوی فرماندار از فعالیتهای موسسات تقدیر بعمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه