اخبار داغ

40 هزار بلیت برای بازی سپاهان ـ استقلال

40 هزار بلیت برای بازی سپاهان ـ استقلال
دبیر هیأت فوتبال استان اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت ورزشگاه نقش جهان و اختصاص 10 درصد سهمیه صندلی ورزشگاه به باشگاه استقلال، استقلالی‌ها ترجیحاً از طریق گیرنده‌های خود در منزل این مسابقه را ببینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هیات فوتبال استان اصفهان، کمیسیون امنیتی ویژه دیدار سپاهان و استقلال تهران در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور با حضور اعضای این کمیسیون و عوامل اجرایی مسابقات برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع‌رسانی هیات فوتبال استان اصفهان,

علیرضا جهانشاهی دبیر هیأت فوتبال استان اصفهان با اشاره به برگزاری این جلسه گفت: بر اساس مصوبات صورت گرفته در این جلسه، عوامل اجرایی هیأت فوتبال استان اصفهان از ساعت 14 در ورزشگاه نقش‌جهان حضور پیدا می‌کنند و درب‌های ورزشگاه جهت ورود تماشاگران دو تیم با هماهنگی یگان ویژه انتظامی استان اصفهان از ساعت 15 باز می‌شود.

,

وی قیمت بلیت این دیدار را 5 هزار تومان اعلام کرد و افزود: بلیت فروشی این دیدار همزمان با گشایش درب‌های ورزشگاه از ساعت 15 برای هواداران دوتیم انجام می‌گیرد.

,

دبیر هیأت فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه 40 هزار قطعه بلیت برای این دیدار در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ورزشگاه نقش جهان  و اختصاص 10 درصد سهمیه صندلی ورزشگاه به باشگاه استقلال، هواداران این تیم با اطلاع از این موضوع در ورزشگاه حضور یافته و ترجیحاً از طریق گیرنده‌های خود در منزل این مسابقه را دیدن نمایند. 

,

 دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال تهران در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه 7 اردیبهشت از ساعت 17 در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه