اخبار داغ

زمان حضور پیام صادقیان در لیگ برتر

زمان حضور پیام صادقیان در لیگ برتر
رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اعلام کرد که تعطیلات لیگ برتر تاثیری در روزهای محرومیت بازیکن تیم پرسپولیس ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا علیرضا صالحی در خصوص کاهش محرومیت پیام صادقیان بازیکن از 3 ماه به 2 ماه اظهار داشت: صادقیان در تاریخ 93/05/16 و از هفته دوم مسابقات لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان مرتکب تخلف و با کارت قرمز جریمه شد. بر اساس قوانین، او هفته سوم لیگ را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی ادامه داد: کمیته انضباطی حکم محرومیت صادقیان را در تاریخ 93/05/18 اعلام کرد که کمیته استیناف محرومیت 3 ماهه این بازیکن را به 2 ماه کاهش داد. محرومیت صادقیان از تاریخ 93/05/25 آغاز شده و تعطیلات لیگ برتر هم تاثیری در روزهای محرومیت این بازیکن نخواهد داشت.

,

رئیس کمیته استیناف که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، تصریح کرد: بین هفته یازدهم و دوازدهم تعطیلی 17 روزه دیده می‌شود که این 17 روز در محرومیت صادقیان اعمال نمی‌شود و بازیکن پرسپولیس تا هفته سیزدهم محروم و از هفته چهاردهم می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند.

,

صالحی در مورد اظهار ندامت پیام صادقیان از رفتار خود عنوان کرد: در دیدارهای آینده مشخص می‌شود که چقدر رفتار این بازیکن تغییر کرده است. تلاش ما این است که راه را برای ادامه فوتبال صادقیان باز کنیم نه اینکه راه را ببندیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه