اخبار داغ

وزیر کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد:

ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان درهفته دولت/واریز640 هزارتومان به حساب 330 هزاربازنشسته کشوری

ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان درهفته دولت/واریز640 هزارتومان به حساب 330 هزاربازنشسته کشوری
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت آخرین مرحله از مطالبات بازنشستگان کشوری در هفته دولت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ایسنا، دکتر علی ربیعی با بیان اینکه برخی از این مطالبات مربوط به اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری است افزود: توجه به معیشت اقتصادی و افزایش سطح خدمات رفاهای برای بازنشستگان از اولویتهای دولت یاردهم است . بر همین اساس با تمهیدات و تامین اعتباری که از سوی صندوق بازنشستگی کشوری انجام گرفت، آخرین مرحله مطالبات 330 هزار بازنشسته مشمول امروز سه شنبه 4 شهریور ماه 1393 به حساب آنان واریز شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

وی با تقدیر از تلاش‌ها و پیگری‌های مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری در اجرای تعهدات قانونی و تامین رضایت بازنشستگان افزود: در این مرحله بر اساس محاسبات صورت گرفته به طور میانگین مبلغ 640 هزار تومان به هریک از بازنشستگان مشمول پرداخت می شود .

,

 

,

دکتر ربیعی تسویه کامل مطالبه 1830 میلیارد تومانی بازنشستگان را از افتخارات و کارآمدی صندوق بازنشستگی کشوری برشمرد و گفت: این صندوق علاوه بر تکالیف قانونی و وظایف ذاتی خود در زمینه خدمات رفاهی نیز اقدامات قابل توجهی را در طول یکسال اخیر برای جامعه بازنشستگان و فرهیختگان این حوزه انجام داده است که در این خصوص می‌توان به تاسیس خانه‌های امید در شهرستان‌ها، صدور سلامت کارت بازنشستگان و ارائه بیمه طلایی به این قشر فرهیخته و همچنین پرداخت وام ضروری در جهت حل بخشی از مشکلات اقتصادی آنان اشاره کرد.

,

 

,

وی افزود: از دیگر برنامه‌های صندوق بازنشستگی کشوری در هفته دولت ثبت نام وام ضروری برای 200 هزار بازنشسته است که بازنشستگان کشوری می‌توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی صندوق ثبت‌نام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه