اخبار داغ

کفاشیان: قرارداد نهایی کی‌روش را تنظیم می‌کنیم تا او بیاید/ وزیر حتی پاسخ تلفنم را هم نداد

کفاشیان: قرارداد نهایی کی‌روش را تنظیم می‌کنیم تا او بیاید/ وزیر حتی پاسخ تلفنم را هم نداد
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: گزینه اول و آخر ما کی‌روش است و ما قرارداد نهایی را تنظیم می‌کنیم تا او برگردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناعلی کفاشیان در خصوص احتمال بازگشت کی‌روش به کشورش گفت: روادید او به پایان رسیده بود و قصد داشت برای رسیدگی به امور شخصی راهی دوبی شود، ضمن اینکه منتظر خواهد ماند تا پس از تنظیم قرارداد نهایی او را مطلع کنیم تا به کشورمان بازگردد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال با گزینه‌های دیگر از جمله حسین فرکی به توافق رسیده است، ادامه داد: این طور نیست و ما با هیچ گزینه‌ای صحبت نکرده‌ایم. در حال حاضر این گمانه‌زنی‌ها صحت ندارد و گزینه اول و آخر ما کی‌روش است.

,

کفاشیان در مورد اینکه آیا پس از کنفرانس خبری وزیر ورزش، قرارداد کی‌روش منتفی شده است، گفت: بالاخره باید از مراجع ذیربط استعلام گرفته و با آنها هماهنگی‌ها را به عمل بیاوریم. مربی خارجی هزینه‌های بالایی دارد و نباید این طور باشد که پس از امضای قرارداد با وی، دست تنها بمانیم و کسی برای تأمین منابع مالی کمک‌مان نکند.

,

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه با این حساب زمان برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا در حال از دست رفتن است، گفت: اگر امروز هر سرمربی دیگری هم به جای کی‌روش بود، ما برنامه‌هایمان را تنظیم کرده و داشتیم و قرار است طبق این برنامه ها اردوهایمان از مهرماه آغاز می‌شود و تا جام ملت‌های آسیا زمان تمام اردوها و مسابقات دوستانه مشخص است.

,

وی افزود: اگر کی‌روش اینجا بود آیا اردوها زودتر آغاز می‌شد؟ اردوها طبق برنامه از مهرماه آغاز می‌شود. ما هم برنامه‌هایمان مشخص است و اگر هر مربی دیگری هم بیاید برنامه‌ها ثابت بوده و تغییر نخواهد کرد. شاید مثلا اگر فرد دیگری سرمربی شود، شاید نخواهد اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی باشد و بخواهد در آفریقای شمالی باشد! برنامه‌ها مشخص است و هیچ نگرانی وجود ندارد. زمان دست ماست و ما زمان را از دست نمی‌دهیم.

,

کفاشیان در مورد اینکه آیا جلسه‌ای را با وزیر ورزش برگزار کرده است یا خیر گفت: من اصلا وزیر را ندیده‌ام و حتی تماس تلفنی‌ام را پاسخ نداد.

,

وی در مورد اینکه برخی اخبار حکایت از استیضاح غیرحضوری کفاشیان را دارد، گفت: یک سال طول می‌کشد، مگر استیضاح الکی است؟

,

کفاشیان تأکید کرد: وزیر جلساتی را با اتحادیه باشگاه‌ها برگزار کرده و این اسمش استیضاح نیست. ما نقد و بررسی‌ها را می‌پذیریم.

,

وی در مورد اینکه فعلا در فدراسیون ماندنی است یا نه، گفت: بله نگران این مسائل نباشید.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه