اخبار داغ

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت خبرداد

آغاز پیش ثبت نام دور جدید اعزام به عتبات از فردا/ شروع اعزامها از 4 مهر

آغاز پیش ثبت نام دور جدید اعزام به عتبات از فردا/ شروع اعزامها از 4 مهر
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز پیش ثبت نام دور جدید اعزام به عتبات عالیات از شنبه 8 شهریور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن نظافتی با اشاره به آغاز پیش ثبت نام دور جدید اعزام به عتبات گفت: دور جدید پیش ثبت نام و اعزام به عتبات از ساعت 9 صبح روز شنبه 8 شهریور‌ آغاز می‌شود و به مدت یک هفته تا 15 شهریور ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


وی همچنین اظهار داشت: دور جدید اعزامها از 4 مهر شروع می‌شود و تا ده آذر ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند برای انجام پیش ثبت نام به سامانه www.atabat .haj.ir مراجعه نمایند.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه قرعه‌کشی 16 شهریور انجام می‌شود ، بیان داشت: روز 17 شهریور نتایج برروی سامانه پیش ثبت نام قرار می‌گیرد و متقاضیان از زمان ثبت نام مطلع خواهند شد.

وی همچنین یادآور شد: با توجه به اینکه ایام عرفه نیز با این دور از اعزامها مصادف شده است علاقمندان برای حضور در عتبات در این زمان باید نسبت به پیش ثبت نام اقدام نمایند.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در پایان خاطر نشان کرد: افرادی که تمایل دارند به صورت گروهی اعزام شوند می‌توانند در گروه‌های 7 و 35 نفره ثبت نام کنند اما اگر تعداد افرادی انصرافی در گروه‌های 35 نفره بیش از 10 نفر باشد کل گروه حذف خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه