اخبار داغ

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

هنوز در خصوص گزینه جدید برای وزارت علوم تصمیم گیری نشده/روحانی خود را فرزند مجلس می داند

هنوز در خصوص گزینه جدید برای وزارت علوم تصمیم گیری نشده/روحانی خود را فرزند مجلس می داند
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: روحانی اراده جدی برای دفاع از فرجی‌دانا داشت و در این زمینه دولت به ویژه شخص رئیس جمهور از هیچ کوششی فروگذار نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، حجت‌الاسلام مجید انصاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی استان زنجان گفت:‌ شور و نشاط سیاسی مردم زنجان در انتخابات و شور نشاط این مردم در مطبوعات همان‌گونه که دارای شور و نشاط حسینی هستند، نمود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص گزینه مورد توجه دولت در خصوص وزیر علوم ادامه داد: طبق قانون دولت سه ماه فرصت دارد در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

,

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه دولت به ساز و کار مجلس شورای اسلامی احترام می‌گذارد، خاطرنشان کرد: تعامل دولت و مجلس همواره مطلوب بوده است.

,

وی با اشاره به اینکه دولت قانون‌مدار است و روحانی خود را فرزند مجلس می‌داند، افزود: حجت‌الاسلام روحانی 20 سال به عنوان نماینده در مجلس شورای اسلامی حضور داشته‌اند.

,

انصاری با بیان اینکه 9 نفر از همکاران رئیس جمهور دارای سوابق بالایی در مجلس هستند، ادامه داد: دولت همواره به قوانین عمل کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه روحانی اراده جدی برای دفاع از فرجی‌دانا داشت، افزود: در این زمینه دولت به ویژه شخص رئیس جمهور از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

,

دولت به عدم رای دوباره مجلس به فرجی‌دانا احترام می‌گذارد

, دولت به عدم رای دوباره مجلس به فرجی‌دانا احترام می‌گذارد,

این مسئول با بیان اینکه دولت به عدم رای دوباره مجلس به فرجی‌دانا احترام می‌گذارد، خاطرنشان کرد: دولت گرفتار حاشیه‌‌ها نمی‌شود و همچنان به تعامل خود با مجلس شورای اسلامی احترام می‌گذارد.

,

معاون پارلمانی رئیس جمهور سیاق دولت برای دفاع از فرجی‌دانا را کامل دانست و افزود: از همه ابزارهای قانونی برای حمایت از فرجی‌دانا استفاده شد و در این زمینه کم‌کاری صورت نگرفت.

,

انصاری با بیان اینکه در طول دوران انقلاب اسلامی استیضاح‌های مختلفی در مجلس صورت گرفته است، عنوان کرد: تنها در چند مورد از این استیضاح‌ها شخص رئیس‌ جمهور حضور داشته است و عدم حضور رئیس جمهور در این جلسه استیضاح به دلیل سفر به استان اردبیل بود.

,

وی برنامه‌ریزی دولت را تعامل با مجلس دانست و یادآور شد: دولت تعامل خود را با مجلس همانند سابق و بیشتر ادامه می‌دهد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

,

این مسئول با اشاره به اینکه تاکنون 926 سئوال از دولت از سوی مجلس شده است، گفت: دولت در پاسخگویی به مجلس همواره حضور داشته و نمایندگان دولت در روزهای تعیین شده در مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.

,

معاون پارلمانی رئیس جمهور سطح تعاملات دولت و مجلس را از نظر کمی و کیفی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این تعاملات روز به روز بیشتر می‌شود.

,

توجه دولت به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

, توجه دولت به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی,

انصاری در خصوص عملکرد دولت در زمینه سند چشم‌انداز نیز اظهار کرد: دولت به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عمل کرده و در این زمینه اقدامات مثبتی را انجام داده است.

,

وی با بیان اینکه الزامات سند توسعه چشم‌انداز مورد توجه دولت است، ادامه داد: برای اجرای این سیاست‌ها اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

,

این مسئول با اشاره به اینکه رشد اقتصادی کشور در سال 91 منفی 5,7 بوده است، عنوان کرد: این رشد در سال 92 به 3,7 درصد کاهش یافته و دولت تلاش می‌کند تا پایان سال‌جاری این رشد مثبت شود.

,

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه منابع مالی در اختیار دولت کم است، گفت: با این وجود تلاش می‌شود با جلب بودجه‌های لازم، اجرای سیاست‌های درست، مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌‌گذاری این موضوع مورد توجه باشد.

,

انصاری گفت:‌ دولت علاوه بر توجه به ساماندهی کشور و اجرای دیپلماسی فعال سیاسی با سایر کشور در زمینه فرهنگ و هنر نیز گام‌های مطلوبی را برداشته است.

,

وی با بیان اینکه دولت در زمینه اقدامات فرهنگی پیشگام بوده است، خاطرنشان کرد: نشاط فرهنگی در استان زنجان وظیفه دولت را برای توجه بیشتر به این استان افزایش می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه