اخبار داغ

تولید مگان متوقف می شود

تولید مگان متوقف می شود
در حالی که آمارهای تولید نشان می‌دهد پارس‌خودرو تولید محصولی جدید از رنو را به نام «ساندرو» آغاز کرده است، خبر می‌رسد این شرکت گویا دیگر تمایلی به مونتاژ مگان (دیگر میهمان رنویی جاده مخصوص) ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا روزنامه دنیای اقتصاد،در حالی که آمارهای تولید نشان می‌دهد پارس‌خودرو تولید محصولی جدید از رنو را به نام «ساندرو» آغاز کرده است، خبر می‌رسد این شرکت گویا دیگر تمایلی به مونتاژ مگان (دیگر میهمان رنویی جاده مخصوص) ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


هر چند آمار چهار ماهه تولید از مونتاژ 19 دستگاه مگان حکایت داشت و از همین رو گمان می‌رفت این خودرو 102 میلیون تومانی دوباره به جمع جاده مخصوصی‌ها بازگشته است، اما به گفته منابع آگاه، پارس‌خودرو دیگر قصدی برای ادامه تولید مگان ندارد.

 شاهد این ادعا، بی‌میلی پارس‌خودرو به ثبت سفارش قطعات منفصله مگان است، چه آنکه رنوپارس (تامین‌کننده قطعات محصولات رنو در ایران)، هیچ سفارش جدیدی بابت تامین و ارسال قطعات مگان، از این شرکت (پارس‌خودرو) دریافت نکرده است.

این در شرایطی است که هم‌اکنون یک پک بزرگ شامل قطعات منفصله یک هزار و 500 دستگاه مگان، در ترکیه قرار دارد و در صورت تمایل پارس‌خودرو، راهی خطوط تولید این شرکت خواهد شد؛ با این حال پارس‌خودرویی‌ها که همواره به واسطه رنوپارس، قطعات مگان را تامین می‌کردند، ظاهرا دیگر قصد این کار را نداشته و به‌نوعی قید مگان را زده‌اند.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه