اخبار داغ

دیدار اعضای شورای عالی اندیشه بسیج کارمندان با نماینده ولی فقیه در استان کردستان

دیدار اعضای شورای عالی اندیشه بسیج کارمندان با نماینده ولی فقیه در استان کردستان
اعضای شورای عالی اندیشه بسیج کارمندان، مسئولین بسیج ادارات کل و سرگروههای صالحین بسیج کارمندان استان کردستان با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ حجت‌الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: با توجه به توانمندی که نظام اسلامی در جهات مختلف برای خدمت به مردم دارد ان‌شاء‌الله به لطف خداوند این خدمات روزافزون شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

وی همچنین با تبریک پیروزی ملت فلسطین در جنگ اخیر با رژیم کودک‌کش اسرائیل اظهار داشت: خداوند در این جنگ مسلمانان را سربلند و رژیم صهیونیستی و حامیانش را خوار و ذلیل کرد و این پیروزی برای ما مایه افتخار و خوشحالی است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان با بیان اینکه بالاتر از شهادت هیچ خوبی در دنیا وجود ندارد، گفت: بسیجی بودن و بسیجی عمل کردن درست ترین مسیر است.

,

 

,

سردار حمزه فلاح، جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این نشست اظهار داشت: بیش از 72 گروه در سطح ادارات سنندج و بیش از 400 گروه در کل استان در قالب گروههای شجره طیبه صالحین در قالب برنامه‌های بسیج فعالیت می کنند.

,

 

,

وی با اشاره به تحویل داوطلبانه یکهزار و 400 دیش ماهواره و اهداء گیرنده دیجیتال به داوطلبان این طرح، تصریح کرد: درماه مبارک رمضان 70هزار نفر در مباحث بررسی آسیب ها و تهدیدات ماهواره و تهدیدات آن برای بنیان خانواده‌ها آموزشهای لازم را فرا گفتند.

,

 

,

فلاح در ادامه به هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام همواره در صدد ضربه زدن به دین و انقلاب هستند و نباید فکر کنیم که کار تمام شده و به نتیجه دلخواه رسیده ایم، باید همواره هوشیار باشیم تا دشمن نتواند به اهدافش دست یابد.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه