اخبار داغ

رقابت یک دکتر و یک مهندس در بهشت

رقابت یک دکتر و یک مهندس در بهشت
رقابت میان مهدی چمران و احمد مسجد جامعی برای ریاست شورای شهر تهران جدی تر شده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از آریا، هرچه زمان می گذرد رقابت مهدی چمران رئیس شورای عالی استانها و عضو فعلی شورای شهر تهران با احمد مسجد جامعی رئیس فعلی شورای شهر تهران جدی تر شده و کم کم اعضای شورا نیز نظرات خود و رای خود را اعلام می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
به نظر می رسد این رقابت با بازی برخی از اعضای اصلاح طلب هیجان بیشتری پیدا می کند و اگر آنان به مسجد جامعی رای بدهند، دوباره مسجدجامعی اصلاح طلب رییس باقی خواهد ماند و از طرفی اگر برخی از اصلاح طلبان شورا نیز به چمران با سابقه رای آری بدهند دوباره صندلی ریاست در اختیار چمران قرار خواهد گرفت.
,
 
,
 در انتخابات سال گذشته این دوره از شورا که با  حاشیه هایی نیز همراه بود  « احمد مسجدجامعی» با 16 رای از بین 31 عضو شورای چهارم به عنوان رئیس انتخاب شد و ، «مهدی چمران» پس از دو دوره متوالی ریاست شورای شهر پایتخت را به وی واگذار کرد.
,
 
,
به هر حال برای انتخابات باید کاندیداهایی مطرح شوند و در این میان رقابت سیاسی نیز وجود خواهد داشت که در مورد مسجد جامعی نیز صدق می کند . بر اساس اظهارات و اخبار در محافل خبری و غیر خبری درباره افراد مورد نظر برای کاندیداتوری ریاست شورای شهر تهران؛ رقابت اصلی میان  مسجدجامعی، رئیس کنونی شورا و مهدی چمران- رئیس دو دوره پیشین و عضو فعلی کمیسیون معماری و شهرسازی، از دو جبهه اصلاح‌طلب و اصولگرا می باشد.
,
 
,
بر اساس این گزارش هفته گذشته جشن یک سالگی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و سالروز تولد احمد مسجد جامعی، در حالی با حضور برخی از خبرنگاران شهری برخی رسانه ها برگزار شد که  گفته های مسجد جامعی بر برخی سئوالات و گمانه زنی ها پایان داد و بر برخی از موضوعات نیز فتح باب شد .  
,
 
,
مسجد جامعی درباره انتخابات هیات رئیسه شورای شهر که هفته آینده برگزار خواهد شد گفته که در دوره قبلی شورای شهر سیاسی نبود و این سیاست از بیرون تحمیل می شد. در این دوره نیز شورای شهر سیاسی نیست بلکه یک شورای اجتماعی است. البته وی تاکید کرده که  ممکن است در دوران انتخابات هیات رئیسه این رویه سیاسی شروع شود که این روند معمول است اما پس از پایان انتخابات این رویه پایان می پذیرد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه