اخبار داغ

صرفا جهت اطلاع مسئولان کلان کشور؛

اشتغال و شایسته سالاری بومی دغدغه دختران و پسران هرمزگان/حضور در ادارات با پوشش رنگارنگ، زیبنده زن هرمزگانی نیست

اشتغال و شایسته سالاری بومی دغدغه دختران و پسران هرمزگان/حضور در ادارات با پوشش رنگارنگ، زیبنده زن هرمزگانی نیست
عالم اهل سنت گفت: مشکل اصلی امروز ما پوشش زنان در ادارات نیست که مسئولان پوشش را بردارند و یا نوع لباس را عوض کنند؛ مشکل ما بیکاری جمع کثیری از دختران و پسران هرمزگانی است که باید با شایسته سالاری بومی به فکر اشتغال آنها بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ مسعود راهبر، عالم اهل سنت در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه دین مبین اسلام کرامت، انسانیت و آزادی زن را با حفظ حجاب بیان کرده است، اظهار کرد: زن مسلمان با رعایت حجاب، در برابر هرگونه فتنه و تعرض بیگانگان محسور و محفوظ می ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

عالم اهل سنت با اشاره به اینکه مسئولان در چند روز اخیر مجوز استفاده از لباس بندری در ادارات و مدارس سراسر استان را صادر کرده اند، گفت: مشکل اصلی امروز ما پوشش زنان در ادارات نیست که مسئولان پوشش را بردارند و یا نوع لباس را عوض کنند؛ مشکل ما بیکاری جمع کثیری از دختران و پسران هرمزگانی است که باید با شایسته سالاری بومی به فکر اشتغال آنها بود نه لباس آنها!

,

راهبر تصریح کرد: جوانان هرمزگانی با تحصیلات عالیه دانشگاهی وجود دارند که با بکارگیری این بومی ها می تواند خیلی از مشکلات اقتصادی را در راستای برطرف کردن دغدغه خانواده های هرمزگانی برطرف کرد.

,

وی با بیان اینکه تاریخ نشان داده که رنان خطه جنوب همیشه در حفظ حجاب، عفت و پاکدامنی خود مقتدرانه ایستادگی داشته اند، عنوان کرد: زنان پاکدامن در زمان رضا شاه به خاطر حفظ حجاب و برای اینکه زیر بار ظلم و ستم استعمارگران آن روز و ترفندهای انگلیسی ها که توسط رضا شاه اجرا می شد نروند، چندین سال از خانه و کاشانه خود بیرون نیامدند.

,

عالم اهل سنت بیان کرد: زیبنده زنان هرمزگانی نیست که با لباس های رنگارنگ بومی در ادارات حضور یابند.

,

راهبر خاطر نشان کرد: پیام ما به مسئولان کلان کشور و استان این است که به جای اینکه به فکر پوشش زنان باشند به فکر اقتصاد و معیشت جامعه بوده که مردم با این مشکل دست و پنجه نرم نکنند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه