اخبار داغ

عضو هیأت رئیسه مجلس:

همه ما مجلسی‌ها باید در برابر فرهنگیان بازنشسته شرمسار باشیم

همه ما مجلسی‌ها باید در برابر فرهنگیان بازنشسته شرمسار باشیم
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: همه ما مجلسی‌ها باید خجالت بکشیم که تاکنون پاداش فرهنگیان بازنشسته باقی مانده و پرداخت نشده، البته دولت در تلاش است که این امر محقق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع، صبح امروز به مناسبت هفته معلم مراسم گرامیداشتی با حضور نماینده مردم اسدآباد در مجلس، سرپرست فرمانداری، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، جمعی از مسئولان، فرهنگیان و بازنشستگان این شهرستان در سالن شهدای آموزش و پرورش اسدآباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

بازنشستگان فرهنگی، سفیران اخلاقند

, بازنشستگان فرهنگی، سفیران اخلاقند, بازنشستگان فرهنگی، سفیران اخلاقند,

در این مراسم، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از بازنشستگان فرهنگی به عنوان سفیران اخلاق یاد کرد و گفت: بازنشستگان آموزش و پرورش بعداز 30 سال از عمر پربرکت خود در کلاس درس و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان، به عنوان سرمایه‌های اصلی این جامعه از پس نیز علم، اخلق، ادب و انسانیت را در سطح جامعه خواهند داشت.

,

 

,

در عدم تکمیل پروژه استخر شنای فرهنگیان شرمنده آنان هستیم
اکبر رنجبرزاده با اشاره به نیمه تمام ماندن پروژه استخر شنای فرهنگیان و دانش‌آموزی، گفت: در سال 92 اسکلت این پروژه بنا نهاده شده و حتی 3 میلیارد تومان عتبار به ان اختصاص داده شد که متأسفانه در جایی دیگری در استان هزینه شده است.

, در عدم تکمیل پروژه استخر شنای فرهنگیان شرمنده آنان هستیم, در عدم تکمیل پروژه استخر شنای فرهنگیان شرمنده آنان هستیم,
,

 

,

وی گفت: ما مسئولان در نیمه تمام ماندن پروژه استخر فرهنگیان شرمنده فرهنگیان هستیم و این قول را می دهیم که تا 12 ماهه امسال کمتر یا بیشتر این پروژه را به نتیجه برسانیم.

,

 

,

همه ما مجلسی‌ها خجالت زده بازشنستگان فرهنگی هستیم
وی در خصوص عدم پرداخت پاداش بازنشستگان، گفت: همه ما مجلسی‌ها باید خجالت بکشیم که تاکنون پاداش فرهنگیان بازنشسته باقی مانده و پرداخت نشده است، البته دولت در تلاش است که این امر محقق شود.

, همه ما مجلسی‌ها خجالت زده بازشنستگان فرهنگی هستیم, همه ما مجلسی‌ها خجالت زده بازشنستگان فرهنگی هستیم,
,

 

,

وی تصریح کرد: عدم توجه به جایگاه فرهنگیان خسارت جبران ناپذیری را به جامعه خواهد زد و نباید یک معلم دغدغه مالی در زندگی داشته باشد.

,

 

,

دیدگاه سیاسی سرپرست فرمانداری اسدآباد برای ما مهم نیست
وی با اشاره به انتصاب سرپرست جدید فرماداری اسدآباد، گفت: ما آقای حمیدوند را با آغوش باز پذیرفته ایم و مهم نیست که ایشان چه دیدگاه سیاسی دارد، بلکه کار آمدی و تلاش او برای توسعه این شهرستان مهم است.

, دیدگاه سیاسی سرپرست فرمانداری اسدآباد برای ما مهم نیست, دیدگاه سیاسی سرپرست فرمانداری اسدآباد برای ما مهم نیست,
,

 

,

حمایت از مسئولی که به چرخه توسعه شتاب دهد
وی خاطرنشان کرد: هر مسئولی که بتواند چرخه توسعه شهرستان را در زمینه های مختلف شتاب دهد، از او حمایت و مسئولی که انگیزه و ناتوان باشد را جایگزینی برای او انتخاب خواهیم کرد.

, حمایت از مسئولی که به چرخه توسعه شتاب دهد, حمایت از مسئولی که به چرخه توسعه شتاب دهد,
,

 

,

لزوم تصویب لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس به عنوان مطالبه
مدیرکل آموزش و پرورش اسدآباد هم در سخنانی به تصویب لایحه رتبه بندی معلمان اشاره کرد وخواستار توجه بیشتر مجلس به این قشر از جامعه شد.

, لزوم تصویب لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس به عنوان مطالبه, لزوم تصویب لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس به عنوان مطالبه,
,

پورداوود همچنین افزود: از مجلستقاضا داریم که لایحه خدمات مدیریت کشور در اردیبهشت ماه به تصویب برسد و اموزش و پرورش هم همانند دیگر دستگاههای دولتی به آن اضافه شود.

,

دانش اموزان دو پدر و دو مادر دارند
وی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه دانش آموزان باید به آموزهای دینی اهتمام ویژه داشته باشند، افزو: دانش آموزان باید بدانند که دو پدر و دو مادر دارند و یکی از آنها در قالب معنوی و دیگری در قالب تن و باید به آنان احترام ویژه داشته باشند.

, دانش اموزان دو پدر و دو مادر دارند, دانش اموزان دو پدر و دو مادر دارند,
,

لزوم توجه آموزش و پرورش به آموزش و پرورش
امام جمعه اسدآباد هم در سخنانی به جایگاه و مقام معلم اشاره کرد گفت: آموزش بدون رورش و پرورش بدون آموزش معنا ندارد و فرهنگیان باید به این دو اهتمام ویژه داشته باشند.

, لزوم توجه آموزش و پرورش به آموزش و پرورش, لزوم توجه آموزش و پرورش به آموزش و پرورش,
,

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد با اشاره به فرموده امام(ره) در خصوص شهید مظهری، گفت: ایشان فرمودند که شهید مطهری در قدرت ایمان، بیان و طهارت روح کم نظیر بود و معلمان ما امروز باید همچون شهید مطهری باشند.

,

معلمان انقلابی شوند و انقلابی تربیت کنند
وی با تأکید بر انقلابی بودن فرهنگیان، گفت: معلمی که خود انقلابی باشد می‌تواند فرد انقلابی تربیت کنذدد و اعتقادات دینی دانش‌آموزان را بالا ببرد.

, معلمان انقلابی شوند و انقلابی تربیت کنند, معلمان انقلابی شوند و انقلابی تربیت کنند,
,

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه معلمان نباید در مقابل قدرنشناسی ها، بی توجهی‌ها چه از سوی اداره و چه همسایه، اجتماع و چه دولت قد خم کنند، افزود: اگر دولت نتوانست توقعات شما معلمان رابرآورده سازد، نباید انگیزه تربیت و تعیلیم از سما جدا شود.

,

شرمنده تحصیل کرده بیکار هستم
سرپرست فرمانداری اسدآباد هم گفت: دست افرادی که در وحدت و کار برای شهرستان گام بردارند، می بوسم و البته شرمنده همه تحصیلکرده‌های بیکار شهرستان هستم که بعداز سال‌ها تحصیل هنوز نتوانستند شغلی مناسب داشته باشند.

, شرمنده تحصیل کرده بیکار هستم, شرمنده تحصیل کرده بیکار هستم,
,

 

,

کریم حمیدوند با اشاره به اینکه اسدآباد سومین شهرستان استان همدان است که در زمینه زیرساخت‌های دانشگاهی فعال است، گفت: شرمنده ایم از روستائیان که هنوز با راه شوسه و عدم گازرسانی روستا مواجه هستند و امیدواری بتوانیم امسال تمام روستاها را گازدار و ره آسفالتته کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه