اخبار داغ

رییس دانشگاه پیام نور استان همدان خبرداد

برگزاری نخستین همایش کشوری علوم و صنایع غذایی در همدان

برگزاری نخستین همایش کشوری علوم و صنایع غذایی در همدان
رییس دانشگاه پیام نور استان همدان از برگزاری نخستین همایش کشوری کارگاه محور علوم و صنایع غذایی دانشگاه پیام نور در همدان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛صفی الله صفایی امروز در گفت و گو با نافع،با اعلام این خبر اظهارکرد: این کارگاه به صورت ویدئو کنفرانس از 31 استان به صورت همزمان پخش خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با اشاره به برنامه های این همایش تصریح کرد: روز اول افتتاحیه و برگزاری دو کارگاه تخصصی و دو بازید علمی از کارخانه های غذایی خواهیم داشت.

,

رییس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه روز دوم برگزاری دو کارگاه تخصصی و دو بازدید علمی از کارخانه های غذایی خواهیم داشت، گفت: روز سوم نیز برگزاری مراسمی باشکوه در سالن شهید آوینی مرکز همدان خواهیم داشت.

,

وی با اشاره به محورهای کارگاه های این همایش،افزود: بهداشت و سلامت در صنایع لبنی( کارخانه شیرپگاه)، بهداشت و سلامت در مواد غذایی(کارخانه سحر)، بهداشت و سلامت در فراورده های گوشتی(کارخانه پاد) بهداشت و سلامت در سس و کنسروجات( کارخانه نامیکا) از محورهای این همایش خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه ثبت نام برای عموم دانشجویان آزاد است، تصریح کرد: دانشجویان به صورت حضوری و اینترنتی از15 تا20 می توانند در این همایش شرکت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه