اخبار داغ

گفتگو با عضو کمیسیون اقتصادی مجلس؛

دولت به تجار و تولیدکنندگان دلار 4 هزار و 200 تومانی نمی‌دهد/ دولت‌مردان با دروغ‌گویی به روح ملت سوهان می‌کشند/ مردم در صرافی پول می‌دهند اما در چین و دبی ارز را تحویل می‌گیرند

دولت به تجار و تولیدکنندگان دلار 4 هزار و 200 تومانی نمی‌دهد/ دولت‌مردان با دروغ‌گویی به روح ملت سوهان می‌کشند/ مردم در صرافی پول می‌دهند اما در چین و دبی ارز را تحویل می‌گیرند
نماینده مرند و جلفا در انتقاداتی تند از دولت‌مردان، از کذب‌گویی مقامات در رابطه با وضعیت بازار ابراز ناراحتی و از برگزاری جلسه‌ای ویژه با حضور رئیس مجلس و معاون اول رئیس‌جمهور در این‌باره خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد حسن‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آناج با اشاره به جلسه‌ی محرمانه کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص نوسانات ارزی، ابراز داشت: در جلسه‌ای که دیروز برگزار شد راهکارهای مجاب کردن دولت به کنترل بازار تحت بررسی قرار گرفت و آخرین وضعیت ارز تشریح گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی خاطرنشان ساخت: گروهی از نمایندگان معتقد بودند باید با تصویب قانون دولت را موظف به کنترل بازار ارز کرد اما از نظر ما در این‌باره قانون وجود دارد و اگر دولت واقعاً قصد کنترل بازار را داشته باشد نیازی به تعیین قانون جدید نیست.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم با تاکید بر اینکه دلار 4 هزار و 200 تومانی به تجار نمی‌دهند، توضیح داد: اغلب افراد پول را در صرافی پرداخت می‌کنند و دلار را در چین و امارات تحویل می‌گیرند، در حال حاضر تولیدکننده قانونی نیز دلار مورد نیاز خود را در بازار سیاه جست‌وجو می‌کند.

,

وی اذعان کرد: دولت نه‌تنها به آئین نامه‌های اجرایی خود پایبند نیست بلکه خیلی عجیب دروغ می‌گوید و همین آدمی را ناراحت می‌کند؛ آقای سیف سوهان روح ملت شده است و هر بار می‌گوید بازار را کنترل می‌کنیم!

,

نماینده مرند و جلفا بی‌اعتنایی رئیس‌جمهور به نامه 160 تن از نمایندگان مبنی بر برکناری رئیس بانک مرکزی را دهن‌کجی به مجلس و ملت دانست و متذکر شد: در کجای دنیا نمایندگان ملت در اقدامی اعتراضی دست مسئول را می‌گیرند و از ساختمان مجلس بیرون می‌اندازند؟ سیف توان کنترل بازار را ندارد و رئیس‌جمهور به‌خاطر فردی که بر روی کار گمارده، مسئول است.

,

وی در پایان اقدامات اخیر آمریکا و شائبه‌ی خروج از برجام را در نوسانات ارزی موثر دانست و تصریح کرد: وقتی مشاور ترامپ در اقدامی نمادین برجام را پاره و بر روی آن تف می‌کند، بازار ملتهب‌تر می‌شود و شاید در هفته‌های آتی در صورت عدم اقدام دولت‌مردان این روند ادامه داشته باشد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه