اخبار داغ

سکه مرز دو میلیون تومان را رد کرد؛

افزایش سی‌هزار تومانی قیمت طلا در طول یک ماه گذشته/ فیلترینگ تلگرام یا مشکلات اقتصادی، دغدغه رئیس دولت دوازدهم چیست؟!

افزایش سی‌هزار تومانی قیمت طلا در طول یک ماه گذشته/ فیلترینگ تلگرام یا مشکلات اقتصادی، دغدغه رئیس دولت دوازدهم چیست؟!
همزمانی افزایش قیمت طلا، سکه و ثابت ماندن قیمت دلار بر روی 5 هزار تومان و فیلترینگ تلگرام مناسبتی شده است تا روحانی بار دیگر از زیر بار حل مشکلات اساسی شانه خالی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، روز گذشته سکه مرز دو میلیون تومان را رد کرد و هر گرم طلای 18 عیار نیز در بازار به بالای 200 هزار تومان رسید، دلار همچنان با قیمت بالای پنج هزار تومان به فروش می‌رسد و مساله فیلتر یا عدم فیلتر دائمی تلگرام نیز پابرجاست!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

جای تعجب ندارد که فیلتر تلگرام را در ردیف مسائلی مانند افزایش نجومی قیمت طلا و سکه و پایین نیامدن قیمت دلار گنجانده باشیم؛ زیرا مسئولین ما ثابت کرده‌اند که تنها چیزی که برای آنها اهمیت دارد همین فیلتر شدن یا نشدن تلگرام است و به جز در این زمینه در خصوص سایر مسائل سکوت اختیار کرده‌اند.

,

در حالیکه رئیس دولت دوازدهم در صفحات مجازی‌اش خود را مخالف فیلتر تلگرام خوانده است اما تاکنون در خصوص افزایش قیمت طلا و دلار پنج هزارتومانی توئیت یا پستی منتشر نکرده است! رئیس بانک مرکزی هم به جای اینکه پاسخگوی وضعیت دلار باشد مشغول انتشار توئیت در خصوص این معضل است!

,

اوضاع مسئولین ما هم به مانند دبیرکل سازمان ملل شده که در خصوص تمام مسائل ابراز نگرانی می‌کند و باید ابراز نگرانی‌هایش را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد! در خصوص افزایش قیمت طلا، سکه و ارز ابراز نگرانی و انتشار توئیت اولین و آخرین راهکاری است که دولتمردان در اختیار دارند و ابراز نگرانی در خصوص فیلتر تلگرام این روزها بازخورد بیشتری از حل مشکلات اقتصادی دارد.

,

این روزها بیش از آنکه روحانی دلنگران افزایش قیمت ارز و طلا باشد و به مردم دلگرمی کاهش قیمت بدهد، بیشترین تمرکزش را روی مساله تلگرام و فیلترینگ گذاشته است تا ضمن اینکه خود را مخالف فیلترینگ معرفی کند از زیر بار پاسخ دادن به بازار آشفته طلا و ارز شانه خالی کند.

,

حرف‌هایی مانند تاثیر خروج آمریکا از برجام و تاثیر آن بر حباب قیمت‌ها شاید سخن بیهوده‌ای نباشد اما عملکرد بسیار ضعیف دولت در آرام کردن این بازار نه تنها این حباب را از بین نبرده بلکه روز به روز شاهد بزرگ‌تر شدن و صدالبته ثابت ماندن این قیمت‌ها شده‌ایم که قرار بود حبابش به زودی از بین برود.

,

امروز قیمت طلای 18 عیار در بازار با اندکی کاهش نسبت به روز گذشته به 194 هزارتومان رسید در حالیکه یک ماه پیش در چنین روزی قیمت دلار روی عقربه 163 هزار تومان بود و قیمت سکه و ارز هم پا به پای قیمت طلا با همین روند صعودی مواجه بوده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه