اخبار داغ

ناشر کرمانی حاضر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ؛

سرانه کم مطالعه در بین مردم مشکل اصلی در حوزه نشر و کتابخوانی است / تا کنون استقبال خوبی از آثار شهدا در نمایشگاه صورت گرفته است

سرانه کم مطالعه در بین مردم مشکل اصلی در حوزه نشر و کتابخوانی است / تا کنون استقبال خوبی از آثار شهدا در نمایشگاه صورت گرفته است
ناشر کرمانی حاضر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت : سرانه کم مطالعه در بین مردم مشکل اصلی در حوزه نشر و کتابخوانی است و امروزه اکثر انتشاراتی ها از سرانه کم مطالعه در کشور گله مند هستند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کرمان۱۴۰۰ ؛ حسین رستمی ناشر کرمانی حاضر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : ما در حوزه نشر از سال ۶۷ با گرفتن مجوز موقتی شروع به فعالیت کرده ایم و در سال ۹۳ نیز تحت عنوان انتشارات مبشر وابسته  به کنگره شهدا استان کرمان انتشارات مستقلی را ثبت داده ایم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کرمان۱۴۰۰,

وی افزود : ما در ۴ سال گذشته در نمایشگاه های مختلف استانی حضور داشته ایم ولی حضور در نمایشگاه های بین المللی تهران از جمله مهمترین  آن هاست .

,

مسئول کنگره شهدای استان کرمان با بیان این که بیشترین سعی ما در نمایشگاه های استانی معرفی نویسنده های کرمانی و آثار آن ها بوده است ؛ یادآور شد : آثار مربوط به شهدا ، سبک زندگی و روش و منش آن ها باید در سطح جامعه فراگیر شود تا به عنوان یک فرهنگ در جامعه ساری و جاری شود .

,

رستمی سرانه کم مطالعه در بین مردم را مشکل اصلی در حوزه نشر و کتابخوانی دانست و گفت : امروزه اکثر انتشاراتی ها از سرانه کم مطالعه در کشور گله مند هستند حال اگر ما در حوزه دفاع مقدس بتوانیم در خصوص زندگی نامه و خاطرات شهدا فعالیت هایی داشته باشیم مطمئنا مردم استقبال خوبی خواهند کرد .

,

وی همچنین اضافه کرد : گرانی کاغذ و مسائل مربوط به چاپ نیز از دیگر مشکلاتی هستند که در حوزه کتاب و کتابخوانی با آن روبرو هستیم .

,

ناشر کرمانی حاضر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ادامه داد : در نمایشگاه های بین المللی تهران به دلیل حضور همه انتشاراتی های سراسر کشور تنوع آثار زیاد است و ما امسال تا کنون شاهد استقبال زیاد از آثار شهدا بوده ایم و می توان گفت استقبال مردم امسال از نمایشگاه بین المللی تهران بهتر از سال های گذشته و حتی نمایشگاه های استانی بوده است.

,

رستمی بیان کرد : تا کنون بیشترین قشری که از نمایشگاه دیدن کرده اند قشر جوان بوده اند و بیشتر این قشر علاقمند به خواندن مطالب مربوط به شهدا هستند و به دنبال این هستند که چرا جوان ها در آن مقطع زمانی به جنگ رفته اند و چنین حماسه هایی را خلق کرده اند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه