اخبار داغ

فرمانده سپاه دهگلان خبر داد:

توزیع 400 بسته معیشتی خوراکی و پوشاک در بین نیازمندان شهرستان دهگلان

توزیع 400 بسته معیشتی خوراکی و پوشاک در بین نیازمندان شهرستان دهگلان
فرمانده سپاه دهگلان از توزیع 400 بسته معیشتی خوراکی وپوشاک در بین نیازمندان توسط محرومیت دایی بسیج سازندگی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، با حضور فرمانده سپاه و مسئولان دهگلان ظهر امروز 400 بسته معیشتی خوراکی و پوشاک توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان  بین نیازمندان شهرستان دهگلان توزیع شد.


سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان در گفتگو با خبرنگار دهگلان شیدا از توزیع 400 بسته معیشتی غذایی توسط محرومیت زدایی بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت 17 اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بسیج سازندگی 200 بسته معیشتی و 200 بسته پوشاک به خانواده های نیازمند اهداء می شود.


امانی گفت: با توجه به اینکه محرومیت‌زدایی یکی از ماموریت‌های مهم سپاه است این بسته های معیشتی و  پوشاک از محل قرار گاه حمزه سیدالشهدا به ارزش 300 میلیون ریال توسط بسیج سازندگی ومحرومیت زدایی سپاه دهگلان در بین 200 خانوار نیازمندشناسایی شده و در 3 روستای پر چمعیت شهرستان توزیع می شود.



سرهنگ امانی در ادامه افزود: اقدامات خوبی در چند سال گذشته متناسب با ظرفیت‌های موجود توسط بسیج سازندگی سپاه در سطح شهرستان صورت گرفته شده است.


وی در ادامه گفت: بسیج سازندگی سپاه دهگلان در همه روستاهای تابعه این شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی طرح های عمرانی را اجرا کرده است.



 

انتهای پیام/

.

 

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه